PracaGrupypl.praca.dyskusje › !!! Praca przez Internet !!! - to naprawde dziala !!!

  • 1. Data: 2005-01-04 17:55:25
    Temat: !!! Praca przez Internet !!! - to naprawde dziala !!!
    Od: "neomagic" <n...@v...pl>

    Witam, mam dla Ciebie propozycje pracy związanej tylko i wyłącznie z
    Internetem. Polega ona na sprzedawaniu wirtualnych raportów. Wystarczy ze
    poświęcisz ok. 1 godz. dziennie a sukces jest gwarantowany. Dobrze by było
    posiadać dostęp do Internetu i podstawową wiedze obsługi programów
    tekstowych (na poziomie kopiuj/wklej, itd.) Nie będę tu pisał dokładnych
    szczegółów tej oferty, bo zajęłoby to dużo miejsca. Jak jesteś
    zainteresowan(y/a) to wyślij mi, emaila (może nawet nie zawierać żadnej
    treści) na adres n...@v...pl , a ja w emailu zwrotnym prześle Ci całą
    instrukcje, co należy wiedzieć by zacząć zarabiać przez Internet. Praca jest
    łatwa i przyjemna, lecz wymaga cierpliwości, wytrwałości oraz osobistego
    zaangażowania.

    TO NA PRAWDE DZIAŁA ! ! !

    System ten odniósł ogromny sukces w Stanach Zjednoczonych.

    Pozdrawia Adrianowski Robert.

  • 2. Data: 2005-01-04 18:46:03
    Temat: Re: !!! Praca przez Internet !!! - to naprawde dziala !!!
    Od: "::Święty::" <kamil@_no_spam_bazydanych.com>

    Czy oni naprawde nigdy sie nie znudzą...

  • 3. Data: 2005-01-04 19:18:10
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "neomagic" <n...@v...pl> napisał w wiadomości

    > TO NA PRAWDE DZIAŁA ! ! !

    Na idiotów :) Wyłącznie :)

  • 4. Data: 2005-01-04 20:11:36
    Od: "Łukasz Prokulski" <l...@n...poczta.onet.pl>

    neomagic <n...@v...pl> popełnił(a) co następuje:
    > Jak jesteś zainteresowan(y/a)
    > to wyślij mi, emaila (może nawet nie zawierać żadnej treści) na
    > adres n...@v...pl

    na pewno na n...@v...pl ? bo nie wiem czy nie na n...@v...pl

    Pozwolę sobie za Rafałem:

    > TO NA PRAWDE DZIAŁA ! ! !

    UWAGA - nie daj sie nabrac!

    Jest to najprawdopodobniej ogloszenie dotyczace:

    1) Spamowania - rozsylania niechcianych ogloszen, reklame - jest to
    dzialanie uciazliwe dla innych i karalne (grzywna do kilku tysiecy pln)
    oraz grozi utrata dostepu do internetu.
    http://www.nospam-pl.net <- czym jest spam

    2) Piramidka finansowa - wmanweruja Cie w jakas wplate, jako zaliczke/za
    materialy/skladke/koszt przesylki/narzedzia/itd, i jakas obietnice mglista
    ze potem to sie zwroci (oczywiscie z zapewnieniami ze "na pewno sie zwroci,
    ten system dziala, to nie piramidka" i inne trele-morele). Skonczysz jak
    osoba ktora wyslala post na ktory teraz odpowiadam - czyli bedziesz uganiac
    sie po grupach news/znajomych/itd zebrzac i szukajac innego frajera, ale
    nigdy nie odzyskasz wkladu, a przedewszystkim - zmarnujesz czas/srodki na
    takie przekrety, zamiast sie brac za uczciwa prace.

  • 5. Data: 2005-01-04 21:34:56
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@v...pl news:crelb5$nfr$1@atlantis.news.tpi.pl

    > TO NA PRAWDE DZIAŁA ! ! !

    To bys siedzial w swojej willi zamiast zebrac jak ostatnia lajza i szukac
    jelenia.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 6. Data: 2005-01-04 22:06:51
    Od: "neomagic" <n...@v...pl>

    Nie to nie jest ogloszenie dotyczace spamowania !!!
    Zadnych skladek nie ma, materialy sa tylko cztery w postaci RAPORTOW kazdy z
    nich zawiera informacje przydatne do dalszych sprzedazy czyli co trzeba
    wiedziec by odniesc zadowalajace rezultaty). Jeden raport wyniesie cie 20
    zl.Wiec max. wydasz 80 zl. ale na poczatek proponuje zakupienie tylko
    pierwszego raportu... gdy zacznie przynosic korzysci finansowe (a to zalezy
    juz od Ciebie) mozesz kupic pozostale i zbijac coraz to wieksze pieniadze...
    limitu nie ma... szczegoly oferty wysle po wyslaniu mi maila n...@v...pl
    w odpowiedzi gdzyz jest to spory kawalek lektury...
    Biznes ten jest calkowicie LEGALNY I NIE LAMIE ZADNEGO PRAWA !!!
    Co do czasu jaki musisz poswiecic... to tak na prawde zalezy tylko od
    Ciebie... dlaczego? mysle ze to juz zostawie dla zainteresowanych oferta.
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-01-04 22:07:18
    Od: "neomagic" <n...@v...pl>

    Nie to nie jest ogloszenie dotyczace spamowania !!!
    Zadnych skladek nie ma, materialy sa tylko cztery w postaci RAPORTOW kazdy z
    nich zawiera informacje przydatne do dalszych sprzedarzy czyli co trzeba

    Użytkownik "Łukasz Prokulski" <l...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:creth0$b8l$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 8. Data: 2005-01-04 22:09:33
    Od: "neomagic" <n...@v...pl>

    hehe... no no
    wiesz czlowiekowi wciaz malo...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 9. Data: 2005-01-04 22:44:12
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@v...pl news:crf42q$erb$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Nie to nie jest ogloszenie dotyczace spamowania !!!

    Tylko piramidka w ktora sie utopi 20-100 pln.

    --

  • 10. Data: 2005-01-05 01:43:37
    Od: "jarczyk.com" <a...@z...com.pl>

    Idiotow sie nie sieje.. oni sie sami rodza....