PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błękitna linia TP-ktos pracowal/pracuje ?

  • 1. Data: 2005-01-04 12:43:56
    Temat: Błękitna linia TP-ktos pracowal/pracuje ?
    Od: "cz3s" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    czy ktos pracował bądź pracuje w błękitnej lini TPsa w Katowicach ? Jak sie
    tam pracuje ? Jaka jest ekipa ?

    Pozdro
    Cz3s

  • 2. Data: 2005-01-04 12:57:29
    Temat: Re: Błękitna linia TP-ktos pracowal/pracuje ?
    Od: "Mikin" <m...@v...pl>

    > Witam
    > czy ktos pracował bądź pracuje w błękitnej lini TPsa w Katowicach ? Jak
> [...]

    :)))) mialem kiedys artykul o BL...:))
    "naszym zadaniem nie jest pomoc uzytkownikom tylko odebranie jak najwiekszej
    liczby telfonow":)
    Pełna anonimowosc pracownikow wypowiadjacych sie o BL w obawie przed utrata
    pracy

    pozdr

    jak znajde artykul to podelse na maila

  • 3. Data: 2005-01-05 02:00:54
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

> [...]
    najwiekszej
    > liczby telfonow":)
    > Pełna anonimowosc pracownikow wypowiadjacych sie o BL w obawie przed

    juz chcyba tak nie jest bo byly na tym tle przekrety (sztuczny ruch
    telefoniczny) i wielu dostalo po dupie i wylecialo z pracy.
    Wprowadzili im mierniki jakosciowe i z punktu widzenia klienta musze
    powiedziec ze do dobrego roku jestem z BL zadowolony
    --
    Jackare
    Bytom

  • 4. Data: 2005-01-05 18:57:42
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-05, Jackare <j...@i...pl_wytnij_to_> wrote:
> [...]
    > Wprowadzili im mierniki jakosciowe i z punktu widzenia klienta musze
    > powiedziec ze do dobrego roku jestem z BL zadowolony
    To pewnie zależy od miasta. Kolega już trzeci miesiąc dostaje rachunek
    za Neostradę, z której rzeczone 3 miesiące temu zrezygnował. Oczywiście
    za każdym razem przyjmują reklamację. I twierdzą, że poprzedniej nie ma
    w systemie :>
    Choć może to nie wina ludzi, tylko oprogramowania. W sumie czego można się
    spodziewać po firmie, która już spieprzyła ubezpieczenia i wybory :>

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Życie to życie - podobnie, jakbyś zamawiał konserwę w sklepie
    wysyłkowym - nigdy nie wiesz, czego się spodziewać :)

  • 5. Data: 2005-01-05 19:37:02
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <s...@b...hell.pl> "Artur R. Czechowski"
    <a...@h...pl> writes:
    >From: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>
    >Subject: Re: =?iso-8859-2?Q?B=B3=EAkitna?= linia TP-ktos pracowal/pracuje ?
    >Date: Wed, 5 Jan 2005 18:57:42 +0000 (UTC)

    >Choć może to nie wina ludzi, tylko oprogramowania. W sumie czego można się
    >spodziewać po firmie, która już spieprzyła ubezpieczenia i wybory :>

    A ciagle ma nowe zlecenia ... Slyszalem ze teraz przyszla pora na banki ;-((

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 6. Data: 2005-01-05 19:38:11
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Stanislaw Chmielarz [Wed, 5 Jan 2005 19:37:02 +0000 (UTC)]:

    > Slyszalem ze teraz przyszla pora na banki ;-((

    Ty mnie nawet tak nie strasz!

    Kira

  • 7. Data: 2005-01-05 20:34:39
    Temat: Re: Re: Błękitna linia TP-ktos pracowal/pracuje ?
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <crhfun$cru$1@nemesis.news.tpi.pl> Kira <k...@e...pl> writes:
    >From: Kira <k...@e...pl>
    >Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_B=B3=EAkitna_linia_TP-ktos_pracow
    al/pracuje_=3F?=
    >Date: Wed, 05 Jan 2005 20:38:11 +0100
    >
    >Re to: Stanislaw Chmielarz [Wed, 5 Jan 2005 19:37:02 +0000 (UTC)]:

    >Ty mnie nawet tak nie strasz!

    Sam sie zastanawiam gdzie bedzie bezpiecznie jak zaczne znowu zarabiac ...
    Jest to bardzo prawdopodobne, a widzialem juz te produkty w dzialaniu.

  • 8. Data: 2005-01-05 20:46:53
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-05, Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> wrote:
    > A ciagle ma nowe zlecenia ... Slyszalem ze teraz przyszla pora na banki ;-((
    Które? Które? Jak mam tak konto, to natychmiast zamknę.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    19 wrzesnia 2001 o godzinie 20.30 problem z internetem zostal naprawiony.
    /CST POLPAK TP S.A. na grupie pl.internet.komunikaty/

  • 9. Data: 2005-01-05 20:55:41
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Artur R. Czechowski [Wed, 5 Jan 2005 18:57:42 +0000 (UTC)]:

> [...]
    > miesiące temu zrezygnował. Oczywiście za każdym razem
    > przyjmują reklamację. I twierdzą, że poprzedniej nie ma

    A to ja mam odwrotnie: od wrzesnia nie moge od nich wyciagnac
    faktury za sierpien, mimo ze rozmawiam sobie z nimi co najmniej
    raz w miesiacu i za kazdym razem slysze ze pan/pani natychmiast
    zajmie sie sprawa i najpozniej pod koniec tygodnia przyjdzie.

    Nastepnym razem spytam chyba w koncu ktorego tygodnia i w jakim
    roku ten tydzien bedzie...

    Kira

  • 10. Data: 2005-01-05 20:58:03
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Stanislaw Chmielarz [Wed, 5 Jan 2005 20:34:39 +0000 (UTC)]:

    > Sam sie zastanawiam gdzie bedzie bezpiecznie jak zaczne
    > znowu zarabiac ... Jest to bardzo prawdopodobne, a widzialem
    > juz te produkty w dzialaniu.

    Ty, znaczy Ty powaznie pisales? Oni rzeczywiscie zabieraja sie
    za banki? Jest jakas lista? Czy za wszystkie jak leci? Bo jesli
    za wszystkie to bezpieczniejsze bedzie juz pewnie noszenie ich
    luzem w garsci po hipermarketach...

    Kira (szczerze przerazona)