PracaGrupypl.praca.dyskusje › !!! Praca przez Internet !!! - to naprawde dziala !!!

  • 31. Data: 2005-01-08 11:31:56
    Temat: Re: !!! Praca przez Internet !!! - to naprawde dziala !!!
    Od: "R.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "neomagic" <n...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:crf4a5$g90$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Cytat :

    > Zadnych skladek nie ma,

    Drugi cytat :

    > Jeden raport wyniesie cie 20
    > zl.Wiec max. wydasz 80 zl.

    wiesz co koles.......spadaj

  • 32. Data: 2005-01-10 03:17:45
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Kira wrote:

    > Re to: neomagic [Fri, 7 Jan 2005 10:38:48 +0100]:

    > Do ogloszen na temat pracy jest pl.praca.oferowana

    ja to widze mniej wiecej tak: jest sobie uniwersytet - taka
    uczelnia humanistyczna - i przychodzi koles z kijem bejsbolowym
    i demoluje po kolei rozne katerdy na tym uniwersytecie;
    no to profesorowie robia to co umieja, czyli grzecznie tlumacza
    temu panu z bejsbolem, ze tu jest uniwersytet i ze tu sie
    nie demoluje bejsbolem; na co koles odpowiada, ze przeciez
    uniwersytet ksztalci, wiec on sobie ksztalci miesnie na tym
    uniwersytecie (caly czas demolujac dalsze katedry); zatem
    profesorowie oznajmiaja, ze do ksztalcenia miesni jest
    uczelnia sportowa i sugeruja panu z bejsbolem, zeby poszedl
    sobie na Akademie Wychowania Fizycznego, bo to dla niego
    bardziej odpowiednia uczelnia - oczywiscie w celu demolowania
    katedr bejsbolem;

    teraz wykonajcie sobie podstawienie (ja z uczelni technicznej):
    udzial biora: jako podstawienni: pan z besjbolem i profesorowie,
    jako podstawiani: neomagic i grupowicze;

    PS: tak - wiem, ze sprawia Wam przyjemnosc dyskutowanie na
    grupie dyskusyjnej, ale moze zwroccie uwage na wasze katedry;

    adas;

  • 33. Data: 2005-01-10 11:28:38
    Od: "neomagic" <n...@v...pl>

    sluchaj raport to nie jest skladka... prosze czytac dokladnie...

  • 34. Data: 2005-01-10 13:37:08
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "neomagic" <n...@v...pl> wrote in message

    > Jest to pierwsza polska edycja programu zarobkowego, który zrobił
    > zawrotną karierę na całym świecie a szczególnie w Stanach Zjednoczonych.

    zrodelko poprosze.

    > nim niedawno pisały gazety.

    zrodelko poprosze.

    Ze względu na popularność w Internecie, główny
    > nocny dziennikarski program poświęcił cały show na wyjaśnienie i zbadanie,
    > czy poniższy program może rzeczywiście przynieść ludziom pieniądze.

    zrodelko poprosze.

    Było też
    > przeprowadzone badanie, czy jest on realny.

    zrodelko poprosze.

    Wyniki badań raz na zawsze
    > potwierdzają, że nie doszło do naruszenia żadnego prawa i zarządzenia.

    zrodelko poprosze.
    zaraz, chwila, "nie doszlo do naruszanie zarzadzania"??? Cos sie komus w
    glowce pomieszalo chiba?

    > Pomogło to ludziom zobaczyć, jak jest to prosty i zabawny sposób
    zarabiania
    > niemałych pieniędzy w domu.

    ROTFL. zabawny sposob zarabiania pieniedzy. Na frajerach.

    > Możliwe, że już słyszałeś(aś) o tym, jak w lecie odwiedził Donald
    > Trump show Davida Lettermana.
    > Publiczność zaczęła gwizdać, nie zgadzała się. On popatrzył na widownię i
    > poważnie odpowiedział: "Dzięki temu jestem tutaj na górze a wy tam na
    > dole!".

    a ja mysle, ze on kiedys (w sumie to juz niedlugo) umrze. I jak sie obudzi,
    moze sie znalezc na dole. Albo w ogole sie nie znajdzie ;)
    a moze moglbys mi podac zrodelko, skad masz ta wiadomosc o programie z
    uczestnictwem obu panow tego lata (a moze to bylo rok temu? A moze piec?).
    Najlepiej podaj prosze linke do jakies strony, ktora mozna zweryfikowac :)

    no, ale ogolnie podoba mi sie, ze Ci sie chce klepac w klawiature wiecej niz
    tylko z jednorazowym spamem ctrl+v - choc nie wysilasz sie zbytnio, zeby
    zbyt plomiennie bronic swojej slusznej sprawy. Prosze o wiecej
    zaangazowania! :)

    btw, polecam tez prace nad pisownia laczna i rozdzielna, bo duzo ludzi
    _uwaza_, ze brak podstawowych norm poslugiwania sie jezykiem polskim (juz o
    kodowaniu nie wspomne ;) to oznaka slabosci umyslowej i jako takiego
    umyslowo slabego Cie postrzegaja.
    (no, wiem, ze to nie Twoj tekst, ale w koncu sie pod nim podpisujesz :)

    marek

  • 35. Data: 2005-01-11 18:42:37
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > sluchaj raport to nie jest skladka... prosze czytac dokladnie...

    To jest sprzedawanie raportów. Tylko komu i po co?

  • 36. Data: 2005-01-13 09:13:51
    Od: "Agnieszka " <r...@g...pl>

    M.Tankard <t...@g...pl> napisał(a):

    > Podał już ktoś tego spamera do Andrzeja Buse ?

    a ja poproszę od kogoś jakieś namiary na to że jest to karalne, wykroczenie
    czy moze przestępstwo, może jakiś artykulik?

  • 37. Data: 2005-01-13 10:50:28
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Agnieszka [Thu, 13 Jan 2005 09:13:51 +0000 (UTC)]:

    > a ja poproszę od kogoś jakieś namiary na to że jest to karalne,
    > wykroczenie czy moze przestępstwo, może jakiś artykulik?

    Ustawa z dnia 5 lipca 2002 roku -- zmiany do ustawy o zwalczaniu
    nieuczciwej konkurencji (Dz.U. nr 126, poz. 1071).

    Kira