PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na 7/10 etatu na 2 lata - pytanie

  • 1. Data: 2003-08-19 16:08:52
    Temat: Praca na 7/10 etatu na 2 lata - pytanie
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam

    Jestem tu pierwszy raz wiec nie wiem czy istnieje jakies archiwum grupy.
    mam pytanie na ktore prosil bym o szybka odpowiedz.

    Bylem dzis na rozmowie kwalifikacyjnej.

    Okazalo sie ze praca o która sie staram jest tylko na 7/10 etatu (palatna
    500zl netto + ewentualne premie) Pracodawca zastrzegł sobie ze szuka kogos
    na 2 lata.
    Moje pytanie brzmi co moze mi grozic gdy zwolnie sie z tej pracy oczywiscie
    z wczesniejszym wypowiedzeniem??
    Czy w umowie o prace moze byc jakis punkt ze bede zmuszony pracowac w tej
    firmie przez 2 lata??

    Pytam gdyz skonczylem studia i szukam pracy. Chciałbym sie zachaczyc gdzies
    zeby miec jakies pieniadze a w tym czasie szukac czegos konkretnego
    (oczywiscie szukam caly czas) gdyz etat 0,7 a tymbardziej z tym
    wynagrodzeniem nie zabardzo mnie zadawala.
    Prosze o szybka odpowiedz gdyz do jutro (sroda) musze dac odpowiedz czy sie
    zgadzam.

    Pozdrawiam

    Puszka

  • 2. Data: 2003-08-19 16:26:10
    Temat: Re: Praca na 7/10 etatu na 2 lata - pytanie
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Puszka, ukrywający się pod adresem:
    > Witam
    /ciach/

> [...]
    > z tym wynagrodzeniem nie zabardzo mnie zadawala.
    > Prosze o szybka odpowiedz gdyz do jutro (sroda) musze dac odpowiedz

    Sam musisz sobie odpowiedzieć, czy chcesz tam pracować... A jeśli chodzi
    o te 2 lata - to spokojnie będziesz mógł przerwac pracę w dowolnym
    momencie.

    Moze znowu gdzieś się ZACHACZYSZ....

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 3. Data: 2003-08-20 07:47:34
    Od: "Ewfka" <e...@w...pl>

    Jeśli to jest umowa o pracę na czas określony, a na 2lata to na pewno jest-
    KP art.33 >>Przy zawieraniu umowy o pracę na czas określony, dłuższy niż 6
    miesięcy, strony mogą przewidzieć dopuszczalność wcześniejszego rozwiązania
    tej umowy za dwutygodniowym wypowiedzeniem<<
    Wyciąg z wykładni >> wypowiedzenie umowy o pracę na czas określony - w
    przeciwieństwie do wypowiedzenia umowy na czas nie określony - nie podlega
    obowiązkowi podawania przyczyny wypowiedzenia i konsultowania zasadności tej
    przyczyny z zakładową organizacją związkową. Dopuszczalność wypowiedzenia
    umowy na czas określony nie powstaje - z mocy prawa, lecz z woli stron
    wyrażonej w umowie przy jej zawieraniu<<
    TAKŻE SAM ZADBAJ O TO ABY UMOWA ZAWIERAŁA KLAUZULĘ O MOŻLIWOŚCI
    WYPOWIEDZENIA UMOWY O PRACĘ. JESTEM PEWNA ŻE PRACODAWCA TEŻ O TYM POMYŚLI.
    POZDRAWIAM
    AIDATA

  • 4. Data: 2003-08-21 22:29:32
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > Okazalo sie ze praca o która sie staram jest tylko na 7/10 etatu (palatna
    > 500zl netto + ewentualne premie) Pracodawca zastrzegł sobie ze szuka kogos
    > na 2 lata.

    O ku.. to tak też można?!
    Th