PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak obliczyc?

  • 1. Data: 2003-08-19 16:09:54
    Temat: jak obliczyc?
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    Witam,
    mam wielki problem i zwracam sie do Was z pytankiem: jak bliczyc miesieczne
    wynagrodzenie liczone jak ekwiwalent za urlop (zaznaczam nie wynagrodzenie a
    ekwiwalent)? Kwota brutto jest stala i wynosi 1400zl miesiecznie. Bardzo
    prosze o pomoc.
    Pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2003-08-19 22:48:45
    Temat: Re: jak obliczyc?
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wynagrodzenie liczone jak ekwiwalent za urlop (zaznaczam nie wynagrodzenie
    > ekwiwalent)? Kwota brutto jest stala i wynosi 1400zl miesiecznie. Bard

    liczysz dokładnie tak samo. Ekwiwalent jest jednym ze składników płacowych.
    Czyli jest też zarobkiem. I od tego liczy się wszystkie podatki, zusy, śmusy
    dokłądnie tak samo jak przy pensji

  • 3. Data: 2003-08-20 14:37:56
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    płacowych.
    > Czyli jest też zarobkiem. I od tego liczy się wszystkie podatki, zusy,

    dzieki, juz wszystko wiem:)