PracaGrupypl.praca.dyskusje › pozazdroscic umiejetnosci pisania bzdur:)

  • 1. Data: 2003-08-19 14:28:26
    Temat: pozazdroscic umiejetnosci pisania bzdur:)
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Czytaliscie?
    Nie? No to przeczytajcie, polecam zwlaszcza informatykom.
    http://praca.onet.pl/1129811,3,1543,1,1556,art.html

    Ehhhh......
    pozdr
    /p

  • 2. Data: 2003-08-20 06:30:44
    Temat: Re: pozazdroscic umiejetnosci pisania bzdur:)
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał
    > Czytaliscie?
    > Nie? No to przeczytajcie, polecam zwlaszcza informatykom.
    > http://praca.onet.pl/1129811,3,1543,1,1556,art.html

    Przeczytałem i zdębiałem -
    szczególnie spodobał mi się kawałek w którym napisali iż ekspert od sieci
    komputerowych musi mieć studia podyplomowe ekonomiczne lub księgowość. Komuś
    się menadżer pomylił z ekspertem technicznym. A operator aplikacji to
    niesamowite wymysły. I jak ma być dobrze jak na szerokie forum trafiają
    takie artykuły. Ludzie mający pojęcie wiedzą iż są to bzdury totalne ale
    ludzie chcący kogoś zatrudnić a nie mający wiedzy w temacie będą powielać
    takie bzdury...

    PawełW.

  • 3. Data: 2003-08-21 17:08:31
    Od: "Daniel Wasyliszyn" <d-wasyl@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    jAKOŚ NIE ZAUWAŻYŁEM SPORYCH ZMIAN W ZATRUDNIENIU W SEKTORZE INFORMATYKI

  • 4. Data: 2003-08-22 07:05:49
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Daniel Wasyliszyn" <d-wasyl@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bi2uai$322$1@inews.gazeta.pl...
    > jAKOŚ NIE ZAUWAŻYŁEM SPORYCH ZMIAN W ZATRUDNIENIU W SEKTORZE INFORMATYKI

    Chyba koledze się CapSLock włączył :). Zmian w stosunku do jakiego czasu? Od
    ukazania się artykułu?
    PawełW.