PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego. › Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
    From: motto <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
    Date: Thu, 04 Mar 2004 00:05:56 +0100

    mbn w wiadomości <c25mer$8b$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > _dobry_ programista nie musi ślęczeć cały dzień nad kodem
    Robi to z przyjemności, nie dlatego że czegoś nie zrobił na czas, sam
    podnosi sobie ciągle poprzeczkę...

    > z tym się akurat zgadzam, ale z całą resztą nie
    Dobrze, że z chociaż z tym :P

    > miało byc "przerażającej" czy to freudowska pomyłka?
    Miało być. _Czasami_ przeraża to moją dziewczynę :) (nie o tym jednak
    mówimy).

    > jak może relaksować coś co jest pracą zawodową? relaksować to się mogę
    > kopiąc w ogródku
    Wysil umysł i wyobraź sobie, że może, co z pewnością wielu potwierdzi.

    > uzależnienie?
    Raczej pasja.
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    "Rem tene, verba sequentur" Marcus Porcius Cato Maior Censorius