PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego. › Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
  • Data: 2004-03-04 17:27:16
    Temat: Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
    Od: motto <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek w wiadomości <c26de3$pie$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > motto <m...@w...pl> napisał(a):
    >
    > (...) Środowisko informatyczne jest czubkogenne i nie stwierdzam
    > tego po to, żeby kogoś obrazić, ale po prostu tak jest obojętnie czy się
    > to komuś podoba czy nie.
    Może nie całe środowisko, ale programiści zazwyczaj (i czasami
    administatorzy) są w pewnym stopniu (jeśli nie w całości) dziwakami, a
    przynajmniej tak są odbierani na zewnątrz.

    > (...)
    > Takie teksty każą mi przypuszczać, że środowisko informatyczne już się
    > przez ostanie kilka lat zhermetyzowało do tego stopnia, że już nie dam
    > rady do niego wrócić.
    W Polsce jest ciężko ogólnie z pracą. Problem nie dotyczy tylko
    programistów, dotyczy wszystkich polaków. Nikt mi nie powie, że normalną
    rzeczą jest, iż człowiek z wiedzą i doświadczeniem nie może znaleźć pracy w
    tym popierdolonym kraju. Wiem co cujesz sam szukałem pracy kilka lat i
    niebawem szukać znów będę... (tym razem z własnego wyboru).

    > Ja się pytam jakie pobudki ma mieć ktoś, kto ponad rok jest bez pracy i
    > chce podwyższyć kwalifikacje? Finansowe czy maniacko-artystyczne?
    A ja myślałem, że ty chcesz się dopiero teraz nauczyć programować, że ktoś
    Ci nagadał jakie to niesamowite pieniądze się zarabia (kolejny mit,
    administratorzy zarabiają więcej) i chcesz szybciutko wskoczyć do tego
    grona.

    > Jednym z problemów polskiego rynku pracy jest to, że dla szczęśliwca
    > mającego pracę wszystko jest proste i oczywiste.
    Poczytaj moje posty na tej grupie, kilka lat szukałem pracy. Wiem jak to
    jest być po drugiej stronie. Z tego co piszesz wynika, że masz stosowną
    wiedzę, brakuje tylko odrobiny szczęścia.

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    "Rem tene, verba sequentur" Marcus Porcius Cato Maior Censorius