PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego. › Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
  • Data: 2004-03-05 11:58:56
    Temat: Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
    Od: " Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl> napisał(a):

    > Moze dla ludzi, ktorzy pracują w innych zawodach samo "zapalenie" do
    > programowania czy komputerow jest dziwne. Wiekszosc programistow chyba
    > lubi to co robi, co nie do konca sie zgadza dla innych zawodow.

    Tak sobie myślę, że informatykowi "z powołania" - a za takiego się uważam -
    jest potrzebna pewna doza czegoś co można określić jako artyzm.
    Mimo, że komputer w gruncie rzeczy to przede wszystkim "śróbki", to jednak
    sama zasada działania i podobieństwo w działaniu do mózgu ludzkiego
    wymusza w informatykach pewne określone działania i zachowania. Sam często
    straszyłem komputer, w którym były np. problemy z zainstalowaniem karty
    sieciowej, że nazajutrz przyjdę z młotkiem lub śrubokrętem wyciągniętym
    z lodówki :) Można wierzyć lub nie, ale nazajutrz komputer "ze strachu wziął
    się w garść" i karta instalowała się bez problemu :))

    Marek