PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego. › Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
  • Data: 2004-03-04 08:34:12
    Temat: Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
    Od: motto <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    miras w wiadomości <c25ug5$gup$1@julia.coi.pw.edu.pl> napisał(a):

    > to bylo takie ugolnienie: lekarze/prawnicy/nauczyciele itd. ludzi z
    > prawdziwego powolania w tych i wielu innych zawodach jest niewielu.
    Fakt, ale wielu określa się przymiotami na które na pewno nie zasługują.

    > to tak jak z Einsteinem. bez watpienia to byl geniusz, ale czy teraz
    > ludziom, ktorzy poglebiaja jego odkrycia odebrac prawo do nazywania sie
    > fizykami(bo geniuszami/maniakami to wiekszosc z nich na pewno nie jest)?
    > chodzi mi o to, ze nie trzeba poswiecac sie jakiejs dziedzinie bez
    > reszty, zeby zrobic w niej cos pozytecznego.
    Tak, rozumiem, ale ja piszę o przedziwnej grupie ludzi o której niżej.
    Spotykam tych ludzi na co dzień (miałem okazję prowadzić rekrutację w jednej
    z firm i po tygodniu miałem dość, ręcę same opadały.

    > (znaczy sie nic nie jest czarno-biale, sa jeszcze odcienie szarosci :).
    Wiem o tym wiem, być może zbyt bardzo uogólniłem, ale rozumiesz co miałem na
    myśli.

    > zdecydowanie zle sie zrozumielismy :) ludzie, o ktorych piszesz(wyzej)
    > to przyklad totalnych ignorantow (delikatnie mowiac).
    Tak, zauważ tylko proszę że mówimy teraz o stanowczej większości.

    > Boze chron mnie od takiego towarzystwa.
    Boże chroń świat... :)

    > zgadzam sie i dlatego napisalem we wczesniejszym poscie:
    > s/z pobudek/tylko z pobudek/ :)
    No to teraz się zrozumieliśmy.
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    "Rem tene, verba sequentur" Marcus Porcius Cato Maior Censorius