PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego. › Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
  • Data: 2004-03-04 08:38:53
    Temat: Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
    Od: motto <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    trdx w wiadomości <0...@n...onet.pl> napisał(a):

    > Panowie wydaje mi sie ze sie klocicie o sprawe banalna. haslo informatyk
    > juz dawno zmienilo swoje znaczenie i w tej chwili okresla osobe mocno
    > zwiazana z komputerami.
    Możesz rozszeżyć myśl.

    > Najlepszym okresleniem osoby ktora potrafi wykonac wiecej w jednej
    > dzidzinie jest ekspert np. programowania w C++. Jednak nigdzie nie widac
    > owych ekspertow bo dobrzy programisci sa skromni i wiedza ze nigdy nie
    > posiada calego zasobu informacji nt programowania, budowy komputera
    > itp.
    Bo się po prostu nie da opanować wszystkiego, ja osobiście przyznaję się do
    kilku języków programowania, co do reszty (z którą kiedyś się zetknąłem) w
    CV uczciwie piszę "podstawowa wiedza z zakresu...", a nie jak większość
    "umijętność programowania w..." i tu lista na 3 liniki.

    > Dlatego laicy w dziedzinie informatyki zawsze uzyja prawidlowego
    > okreslenai informatyk na osobe duzo obcujaca z komputerem.
    Ale czy słusznie?
    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    "Rem tene, verba sequentur" Marcus Porcius Cato Maior Censorius