PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego. › Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
    From: miras <msedzins@interia..pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
    Date: Wed, 03 Mar 2004 21:36:07 +0100

    motto wrote:

    > Kilka procent to programiści, reszta to ludzie znający składnie jakiegoś
    > języka programowania.

    ok, skoro taka jest Twoja definicja programisty. ale to znaczy chyba ze
    np. kilka procent to lekarze, a reszta to ludzie znajacy budowe ciala
    jakiegos czlowieka? zaczynam sie bac :)

    > A kto Ci powiedział, że programiści to ludzie normalni? Co?

    bo sa normalni. w kazdej profesji znajdzie sie ulamek maniakow(nie
    uzywam tego w znaczeniu pejoratywnym). to jest zapewne te kilka procent,
    ktore uwazasz za programistow, ja do tego grona zaliczam o wiele wiecej
    osob i one sa normalne(obracam sie w towarzystwie
    programistow/informatykow - znaczy sie wedlug Twojej definicji nie
    zasluguja oni na to miano).

    > na wakacje obok śpiwora pakujemy laptopa z C++ (na przykład) na pokładzie.
    > To nas relaksuje, odpręża, jak innych stawianie pasjansa w Windowsie.
    > Potrafisz to zrozumieć? Na marginesie jak mi dziewczyna zabroniła zabrać
    > laptopa na wakacje, to pisałem kod źródłowy długopisem na kartce i go
    > analizowałem (w chwilach wolnych od grania w siatkówkę i pluskania się w
    > wodzie :P). Zaczynasz łapać? :)

    spokojnie, potrafie to zrozumiec. wiem, ze sa tacy ludzie.
    ale jak juz wspomnialem nie jest to do konca normalne o czym najlepiej
    swiadczy fakt, ze sam twierdzisz, ze takich jak Ty jest kilka procent.
    jesli jeszcze do tego szczycisz sie tym ze takie zachowanie nie jest do
    konca normalne(tak zrozumialem Twoje pytanie a propo normalnosci
    programistow ) :)

    jest was niewielu, ale nie zniechecaj ludzi do programowania, tylko
    dlatego, ze nie biora laptopa na wakacje. bo chyba nie powiesz mi, ze
    caly ten soft, ktory istnieje i dobrze dziala zostal napisany przez
    kilka procent rasowych programistow. a reszta tylko siedzi i psuje :)

    pozdr
    miras