PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dyspozytora-opinie, rady, sugestie??

  • 1. Data: 2007-08-11 13:36:15
    Temat: Praca dyspozytora-opinie, rady, sugestie??
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Kilka postow nizej pytalem o opinie na temat firmy Tematrans z Sosnowca ale
    widze ze chyba nie ma na sekcie niekogo kto zna ta firme albo w niej pracuje

    W takim razie chcialbym poznac opinie osob ktore pracuja na stanowisku
    Dyspozytora w firmie transportowej

    Interesuje mnie w sasadzie wszystko co dotyczy tej pracy

    jej specyfika?
    zakres obowiazkow?
    czy jest to praca rozwojowa?
    ile zarabiacie jako dyspozytorzy i generalnie jakie sa zarobki na powyzszym
    stanowisku?

    oczywiscie wiem ze to glownie zalezy od firmy ale jak jest w waszym przpadku
    dzieki

  • 2. Data: 2007-08-11 13:38:23
    Temat: Re: Praca dyspozytora-opinie, rady, sugestie??
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-08-11 15:36, taki ktos jak Kris napisac raczyl:
    > Kilka postow nizej pytalem o opinie na temat firmy Tematrans z Sosnowca ale
    > widze ze chyba nie ma na sekcie niekogo kto zna ta firme albo w niej pracuje
    ^^^^^^^^^
    Gdzie !?

    Waldek

  • 3. Data: 2007-08-11 17:31:10
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    co gdzie??

    gdzie jest post?? czy o jaka firme pytalem??
    czy z jakiego regionu?

    jak wspomnialem kilka postow nizej

    post pt "TEMATRANS-opinie, sugestie...." z dnia 10.08.2007 czyli z wczoraj

    firma TEMATRANS POLSKA

    z Sosnowca

    rodzaj pracy Dyspozytor

    prosze o opinie na temat powyzszej firmy i generalnie nt pracy na wyzej
    wymienionym stanowisku
    dzieki

  • 4. Data: 2007-08-13 05:05:38
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Ja wyobrażam sobie to tak, ze dysponujesz jakimiś samochodami i kierowcami,
    decydujesz który dokąd pojedzie i kiedy biorąc pod uwage różne czynniki np.
    doświadczenie, przepracowany czas itd. Równiez musisz się gimnastykować,
    aby wysłac kogoś w jakieś pilne miejsce, gdy któryś nie wróci z trasy np. z
    powodu awarii czy innych przyczyn.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://www.wizy.warszawa.pl http://grupy2.3mam.net http://grupy.3mam.net
    http://foto.3mam.net

  • 5. Data: 2007-08-13 10:38:09
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    znam firme, pytanie skoro nie ma pojecia o tej pracy to jakie szanse ze cie
    tam przyjmą ?

  • 6. Data: 2007-08-13 11:46:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9kdqd$3fm$1@news.onet.pl Kris
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Dyspozytora w firmie transportowej
    > Interesuje mnie w sasadzie wszystko co dotyczy tej pracy
    > jej specyfika?
    Może to być praca niebezpieczna i szkodliwa dla zdrowia.
    Oto przykład prosto z życia.
    W pewnej firmie transportowej pan dyspozytor zlecał swoim "zaprzyjaźnionym"
    kierowcom szczególnie atrakcyjne (finansowo), dalekie trasy, a
    "niazaprzyjaźnionym" szwendanie się po dziurach w promieniu
    kilkudziesięcu-kilkuset km. Zaprzyjaźnienie z dyspozytorem polegało głównie
    na odpalaniu mu tzw. "działki".
    Niezaprzyjaźnieni z dyspozytorem kierowcy zaprzyjaźnili się między sobą. Być
    może fakt ten nie ma związku z tym, że dyspozytorowi kilkakrotnie i
    niedwuznacznie sugerowano potem odstąpienie od tych praktyk. Bez skutku.
    Czas jakiś upłynął i pan dyspozytor późnym wieczorem wdał się (być może
    wbrew swej woli) w bójkę z grupą nieznanych osób, w której to bójce odniósł
    znaczne obrażenia, w tym poważne złamanie. Tożsamości uczestniczących w
    zajściu osób - poza odwiezionym do szpitala panem dyspozytorem - nie udało
    się ustalić.
    Po z górą 2-miesięcznym leczeniu i rekonwalescencji pan dyspozytor porócił
    na krótko na swoje stanowisko, ale z nikim się już nie zaprzyjaźniał. Nie
    udało się ustalić jakiegokolwiek związku między tym faktem, a wcześnijszym
    udziałem pana dyspozytora w bójce.
    Pan dyspozytor wkrótce odszedł z pracy w tej firmie.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2007-08-13 12:16:48
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    nie mam doswiadczenia na stanowisku dyspozytor ale w bardzo zblizonym
    obszarze

    czy mnie przyjma to sie okaze
    na czym polega praca to rowniez wiem
    pytam raczej o prace w tej konkretnej firmie jesli ktos z was pracuje??

    i generalnie o prace dyspozytora

    szanse rozwoju
    wasze spostrzerzenia nt takiej pracy
    zadowolenie z jej wykonywania

    i orientacyjne zarobki?
    wiem ile chca mi dac
    wiem ile chce

    te dwa powyzsze nie za bardzo ze soba sie zgadzaja dlatego rpbuje
    zweryfikowac pewne informacje

  • 8. Data: 2007-08-13 18:23:40
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    czyzby nie bylo na grupie zadnych dyspozytorow??

    jeszcze raz zapytam zatem

    jakie sa stawki dla dyspozytorow w firmach transportowych??
    czy jestescie zadowolenie ze swojej pracy czy raczej wolelibyscie ja
    zamienic na inna?

    i generalnie wasze odczucia i sugestie dotyczace w/w stanowiska
    dzieki

  • 9. Data: 2007-08-25 09:24:37
    Od: "Bzyko" <m...@o...pl>

    sekcie