PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatycy w banku

  • 1. Data: 2007-08-10 18:39:04
    Temat: informatycy w banku
    Od: "ostryga" <z...@v...pl>

    Witam,

    Mam pytanie. Jak długo dziennie (do której godziny) pracuja informatycy w
    banku?
    Chodzi i o REALIA, praktykę, nie o czas pracy wyznaczony umową.
    Bardzo prosze o informacje. To dla mnie ważne, by się zorientować.
    Czy jest to do 17? Czy dużo nadgodzin? Jaka mniej więcej pensja?

    pozdr
    o.

  • 2. Data: 2007-08-10 20:39:41
    Temat: Re: informatycy w banku
    Od: "therminator" <t...@i...pl>

> [...]
    > Chodzi i o REALIA, praktykę, nie o czas pracy wyznaczony umową.
    > Bardzo prosze o informacje. To dla mnie ważne, by się zorientować.

    Cześć,
    Infromatyk to bardziej powolanie, niz rzemioslo w okreslonych godzinach.
    Z reguły wiekszosc obecnego biznsu w tym bankowego opiera sie na IT.
    Wiec informatyk z reguły pracuje normalnie jak trzeba to do oporu (24-36).
    Banki raczej centralizują infrastrukturę więc nie wroze zbyt dlugiej
    przyszlosci - chyba ze to jest centrala.
    Place - zalezne od regionu i stanowiska: od 1/50 do 50% wartości samochodu
    ;)

    pozdrawiam
    T.

  • 3. Data: 2007-08-10 21:11:25
    Od: "ostryga" <z...@v...pl>

    Użytkownik "therminator" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyszlosci - chyba ze to jest centrala.
    > Place - zalezne od regionu i stanowiska: od 1/50 do 50% wartości samochodu

    A nie jest tak, że w bankach, na typowych "szeregowych" posadach
    informatycznych, pracuje sie od 8-17 lub podobnie?
    Pytam, bo mam juz dosc tego, ze moj maz informatyk po awansach itd w znanej
    korporacji wraca codziennie do domu o 21.
    Chce by moje dzieci widzialy na co dzien tatusia. :)
    Czy jest nadzieja, ze jako informatyk bedzie mogl pracowac w normalnych
    godzinach?
    W jakim sektorze? Pomyslalam o bankach, ale zupelnie sie nie znam na tej
    branzy, dlatego Was pytam.
    Acha, biore pod uwage to, ze zmiana pracy na bardziej "normalną" godzinowo
    oznaczac bedzie mniejsze zarobki i godze sie na to.

    pozdr,

  • 4. Data: 2007-08-10 21:15:09
    Od: Kira <k...@o...pl>

    Re to: ostryga [Fri, 10 Aug 2007 23:11:25 +0200]:

> [...]
    > Pytam, bo mam juz dosc tego, ze moj maz informatyk po awansach itd w znanej
    > korporacji wraca codziennie do domu o 21.

    Ja bym się zastanowiła czy z pracy... ;)

    Kira

    --
    _ _ ____ _______________________________________
    | ' /| |_ http://www.Cyber-Girl.NET ~ GG 1565217 |

  • 5. Data: 2007-08-10 21:26:03
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    ostryga <z...@v...pl> wrote:
    > Chodzi i o REALIA, praktykę, nie o czas pracy wyznaczony umową.
    > Bardzo prosze o informacje. To dla mnie ważne, by się zorientować.
    > Czy jest to do 17? Czy dużo nadgodzin? Jaka mniej więcej pensja?

    z pewnością zależy od tego *który* to bank. Ja pracuję jakieś 9godz, ale
    niektórzy moi koledzy pracują więcej.

    B.

  • 6. Data: 2007-08-10 21:37:05
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > z pewnością zależy od tego *który* to bank. Ja pracuję jakieś 9godz, ale
    > niektórzy moi koledzy pracują więcej.

    zatanow sie co mowisz, bo moze byc jeden rozwod wiecej ;)

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT

  • 7. Data: 2007-08-10 21:38:26
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Kira napisał(a):
    > Re to: ostryga [Fri, 10 Aug 2007 23:11:25 +0200]:

    > Ja bym się zastanowiła czy z pracy... ;)

    kolezanka mojej zony powtarza ze najgorzej jak wychodzi rano, a wie co
    mowi bo jest po rozwodzie ;).

  • 8. Data: 2007-08-10 21:56:45
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    keczerad pisze:

    > zatanow sie co mowisz, bo moze byc jeden rozwod wiecej ;)

    Ale Bronek to emigrant tu nas to jeszcze "jungla" i robią co chcą

  • 9. Data: 2007-08-10 22:33:46
    Od: aa <a...@a...pl>

    ostryga wrote:
> [...]
    > Pytam, bo mam juz dosc tego, ze moj maz informatyk po awansach itd w znanej
    > korporacji wraca codziennie do domu o 21.

    Codziennie? Raz w tygodniu to się może zdarzyć. W skrajnym przypadku
    przez miesiąc ciągle - przy wdrażaniu nowego systemu itp. Z tego co
    widzę po znajomych, którzy pracują jako informatycy w bankach(2x
    Warszawa, 1x Gdańsk), nadgodziny są sporadyczne - część stanowisk jest w
    systemie dwuzmianowym, część w trój.

  • 10. Data: 2007-08-10 23:47:53
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Bronek Kozicki na pl.praca.dyskusje:

    > z pewnością zależy od tego *który* to bank. Ja pracuję jakieś 9godz, ale
    > niektórzy moi koledzy pracują więcej.

    wróciłeś do PL? (hurra!!!).

    --
    Ziemek