PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chemik z mazowieckiego szuka pracy

  • 1. Data: 2007-08-10 21:49:56
    Temat: Chemik z mazowieckiego szuka pracy
    Od: "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl>

    Jestem mgr inż. po Politechnice Łódzkiej.
    Doświadczenie w zawodzie pólroczne, wiele zalet, ale skromność nie pozwala
    mi wymieniać.
    Mieszkam w żyrardowie, ale przyjmę pracę również w innych miastach.
    Będę wdzięczna za namiary na wakaty.

  • 2. Data: 2007-08-10 21:52:46
    Temat: Re: Chemik z mazowieckiego szuka pracy
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f9imrg$4om$1@nemesis.news.tpi.pl, *Ewa Maciejewska* wrote:

    > Doświadczenie w zawodzie pólroczne, wiele zalet, ale skromność nie
    > pozwala mi wymieniać.

    No to mamy pierwsza wade.
    - Nieumiejetnosc korzystania z grup dyskusujnych, szczegolnie wyslania posta
    na wlasciwa grupe.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-08-11 06:04:08
    Od: "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl>

    Owszem, przepraszam, z rozpędu wysłałam posta do niewłaściwej grupy
    dyskusyjnej.
    Ale nie podziękuję za przytyk, bo był złośliwy.

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:f9imp4$c96$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2007-08-11 06:34:44
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wiele zalet, ale skromność nie pozwala mi wymieniać.

    No to nie wymieniaj i umrzyj z głodu. Jak tobie nie zależy, aby się
    zareklamować to dlaczego kontrahent ma to z ciebie wyciągać?

    --
    andrzej

  • 5. Data: 2007-08-11 06:42:43
    Od: "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl>

    Nie chcę zaśmiecać grupy zaletami.
    W odpowiednim momencie, na rozmowie kwalifikacyjnej, na pewno nie omieszkam
    się wychwalać.

  • 6. Data: 2007-08-11 06:56:28
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f9jjq5$ip8$1@nemesis.news.tpi.pl, *Ewa Maciejewska* wrote:

    > Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch>

    > Owszem, przepraszam, z rozpędu wysłałam posta do niewłaściwej grupy
    > dyskusyjnej.
    > Ale nie podziękuję za przytyk, bo był złośliwy.

    No to mamy druga wade:
    - Nieumiejetnosc odpowiedzi na posta bez toppostowania i z wlasciwym
    cytowaniem.

    W sumie w komplecie z odpowiedzia na posta andrzeja o braku wymienienia
    swoich zalet i konkretnych cech po ktorych mozna by ci jakas prace polecic
    to jakos to ze jestes bezrobotna nie dziwi...

  • 7. Data: 2007-08-11 07:30:24
    Od: "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl>

    Nie jestem bezrobotna. Dziękuję za pomoc.
    A mówi się, że to kobiety są złośliwe.
    Sądziłam, że na grupie można się spotkać z życzliwymi obiektywnymi uwagami,
    a nie wyśmiewaniem i dokuczaniem.
    Przykro mi, że kolejny raz przekonuję się o nieludzkości ludzi.

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:f9jmkh$9ug$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 8. Data: 2007-08-11 07:33:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ewa Maciejewska napisał(a):

    > A mówi się, że to kobiety są złośliwe.
    > Sądziłam, że na grupie można się spotkać z życzliwymi obiektywnymi uwagami,
    > a nie wyśmiewaniem i dokuczaniem.
    > Przykro mi, że kolejny raz przekonuję się o nieludzkości ludzi.

    Z góry zakładasz, że to był złośliwy przytyk bo nie znasz zasad oraz
    zwyczajów tutaj (czytaj na grupach usenetowych) panujących. Ja znam
    więc powiem, że nie był ;) Co zrobisz z taką informacją? ;)

    j.

  • 9. Data: 2007-08-11 07:41:53
    Od: "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl>

    Nie jestem stałym bywalcem grup dyskusyjnych.
    Nie znam zwyczajów tu panujących.
    Odebrałam to jako atak na mnie.
    I najnormalniej w swiecie zrobilo mi sie przykro.

  • 10. Data: 2007-08-11 08:05:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ewa Maciejewska napisał(a):

    > Nie jestem stałym bywalcem grup dyskusyjnych.

    To widać.

    > Nie znam zwyczajów tu panujących.

    To może warto w końcu coś z tym zrobić?

    > Odebrałam to jako atak na mnie.

    Problem odbioru wynika z niewiedzy. Leży więc po Twojej stronie.

    > I najnormalniej w swiecie zrobilo mi sie przykro.

    Powinno więc to Ciebie czegoś nauczyć, np tego, że zanim zacznie się
    zabierać głos w usenecie to trzeba poznać zasady i zwyczaje na nim
    panujące.
    Mieści się w tym, że: nie będziemy juz tego wątku kontynułować :)

    j.