PracaGrupypl.praca.dyskusje › POLCARD - opinie

  • 1. Data: 2007-08-11 18:16:15
    Temat: POLCARD - opinie
    Od: petermas <n...@...co>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów pracował lub pracuje w polcardzie
    (Warszawa) i mógłby się wypowiedzieć na temat miłych i niemiłych
    akcentów w pracy? Najbardziej interesuje mnie departament IT ale opinie
    o firmie ogólnie także mile widziane.

  • 2. Data: 2007-08-15 11:27:52
    Temat: Re: POLCARD - opinie
    Od: qfelek <l...@g...com>

    On 11 Sie, 20:16, petermas <n...@...co> wrote:
> [...]
    > (Warszawa) i mógłby się wypowiedzieć na temat miłych i niemiłych
    > akcentów w pracy? Najbardziej interesuje mnie departament IT ale opinie

    Polcard zmienil wlasciciela, wiec jak kto kolwiek Ci ktos cos opowie
    to jeszcze o Polcardzie Gtechu...