PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tematrans-opinie, uwagi, sugestie

  • 1. Data: 2007-08-10 12:46:15
    Temat: Tematrans-opinie, uwagi, sugestie
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Czy ktos z grupowiczorw pracuje, pracowal lub ma kogos takiego kto pracuje w
    firmie TEMATRANS POLAND w Sosnowcu?

    Interesuje mnie stanowisko Dyspozytora

    Jaka atmosfera w powyzszej firmie?
    Jakie perspektywy awansu?
    Jakie zarobki jako dyspozytor?- niekoniecznie akurat w tej firmie ale
    generalnie na takim stanowisku
    Jaka rotacja?

    Chetnie wyslucham i poznam opinie rowniez osob ktore pracuja/pracowaly jako
    dyspozytorzy niekoniecznie w powyzszej firmie interesuja mnie mozliwosci
    rozwoju, charakter pracy, plusy i minusy takiej pracy i wszytkie inne
    sugestie ktorymi mozecie sie podzielic
    dzieki