PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca + Auto

  • 11. Data: 2003-07-08 05:37:33
    Temat: Re: Praca + Auto
    Od: "aks." <a...@h...pl>

    Widać że nie masz doświaczenia w tej branży.
    Doktor Burski

    Wtracilem sie bo krew mnie zalala. Chlopak dobrze sie pytal, mial
    wattpliwosci a pan doktor burski wytyka mu brak doswiadczenia w branzy. Ja
    sie pytam panie Burski w jakiej branzy? Branzy oszustow? W swoim zyciu
    mialem do czynienia z niezliczona iloscia firm i na palcach jedej reki moge
    policzyc takie ktore nie cycakly pracownikow na kazdym kroku. Pozostala
    reszta miala ich gleboko w d....Dlatego sam sobie szefem jestem i stworzylem
    wlasna branze

  • 12. Data: 2003-07-08 05:39:40
    Od: "Ewfka" <e...@w...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Płacą Ci kilometrówkę, co w sumie daje dużo więcej niż
    > paliwo, olej, płyny itp. <

    No ja się z tym nie zgadzam, znam firmę gdzie nie rozliczają paliwa, a co
    więcej w umowie zlecenia zawarli śmieszną klauzulę konkurencji. Otóż
    zakazują- co jest oczywiste pracy w konkurencyjnej firmie, ale do tego
    podjęcie pracy w innej firmie, na całkiem innym stanowisku nie związanym z
    pracą dla w/w firmy wymaga zgody tej firmy. Paranoja, dość że nie dają
    stałego zatrudnienia, stałej pensji a jedynie uzależnionej od osiąganych
    wyników, to jeszcze taka klauzula.
    Ewa

  • 13. Data: 2003-07-08 08:36:30
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    Użytkownik "bAnan" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Nuno" <n...@p...com> napisał

    Dlatego tez napisalam, że MixMen powinien sie dowiedziec, jak miałoby to
    wygladac.

    No co do mandatów to chyba nie trzeba tu pisac ze placi kierowca nawet, gdy
    auto jest firmowe. Mimo to uwazam, że 70gr za km to nie jest malo nawet gdy
    samochod spala 10/100. Biorac pod uwage wymiane opon, klockow, oleju i
    innych rzeczy nawet cześciej (chodzi o ilosc km nie o czas) niż standardowo.
    To te wszystkie naprawy nie przekrocza 30gr za km.

    Alicja

  • 14. Data: 2003-07-08 11:50:06
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13}>

    Dnia 7 Jul 2003 22:13:57 +0200, a...@o...pl napisał 20-liniowego posta:

    > Nie bardzo rozumiem, czemu się tak oburzasz.

    Po prostu kolega dowiedział się czegoś nowego na temat rynku pracy.
    Poproszono go na rozmowę kwalifikacyjną, przez dwa-trzy dni oddzielające go
    od niej żył wizją przyszłości (samochód służbowy - dzięki któremu nauczy
    się jeździć i dzięki któremu będzie miał większą liczbę prób poderwania
    laski zakończoną sukcesem).
    A tu nagle stanęła przed nim szara rzeczywistość. Osoba prowadząca rozmowę
    po pięciu minutach podziękowała mu za spotkanie. I wizja którą żył przez
    ostatnie dni rozprysła się jak bańka mydlana. A frustrację jakoś trzeba
    wyładować.
    --
    -_-_ Pozdrawiam _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
    --Doktor Burski---doktorburski[at]op[dot]pl---

  • 15. Data: 2003-07-08 13:19:35
    Od: f...@p...onet.pl

    > Po prostu kolega dowiedział się czegoś nowego na temat rynku pracy.
    > [CUT]

    Powalajaca hipoteza :-)
    Jestes z wyksztalcenia psychologiem?

    FX

  • 16. Data: 2003-07-08 14:10:05
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "MixMen" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Co powiecie o ofertach pracy gdzie firma podajaca sie za renomowana i
    > solidna zada od kandydata na stanowisko np Handlowca zeby posiadał, i
    > wykozystywał w pracy własne auto ???????
    To zależy, ile miałby nim jeżdzić. Jesli człowiek spędza kilka godzinn pracy
    dziennie w samochodzie, to pracacodawca IMO powinien zapewnić służbowe auto.
    Jeśli w tygodniu jest kilka czy kilkanaście niedalekich wyjazdów do klienta
    i przy okazji płacone są normalne kilometrówki, to OK.

    Iza

  • 17. Data: 2003-07-08 17:52:05
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > A jak myślisz kto opłaca amortyzację, naprawy, mandaty(?) ;-) ?
    A jak masz auto sluzbowe, to mandatow nie placisz? Pracodawca placi? Ktory?

    PiotrG

  • 18. Data: 2003-07-08 18:01:40
    Od: "pisarz programów" <q...@q...co>

> [...]
    standardowo.
    > To te wszystkie naprawy nie przekrocza 30gr za km.
    Przy nowym aucie nawet mniej. A wiesz co to jest amortyzacja ? Niestety
    jeśli ją uwzględnisz to 70 gr nie jest już tak atrakcyjne:
    auto za 30kzł -> po 3 latach 15 kzł -> rocznie 5kzł -> przy 10 000 km -> 0,5
    zł/km. Po doliczeniu kosztów eksploatacji możesz przekroczyć 70gr.
    Pozdrawiam
    Darek

  • 19. Data: 2003-07-09 07:56:51
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

> [...]
    0,5
    > zł/km. Po doliczeniu kosztów eksploatacji możesz przekroczyć 70gr.
    A mozesz mi wytłumaszyc po co i jak amortyzujesz prywatne auto. NIe bardzo
    rozumiem Twoje wywody tak jak kzł.

    Alicja

  • 20. Data: 2003-07-09 08:04:38
    Od: "pisarz programów" <q...@q...co>

    > A mozesz mi wytłumaszyc po co i jak amortyzujesz prywatne auto.
    Prywatne auto również podlega amortyzacji, może nie wszyscy zdają sobie z
    tego sprawę. Jeżeli planujemy posiadać auto taki czas aby przejechać np.
    100000km, to oczywiste jest, że utrata wartości pojazdu nastąpi wcześniej
    podczas świadczenia pracy. Wcześniej będziesz musiała wydać pieniądze na
    odnowienie auta.

    > NIe bardzo
    > rozumiem Twoje wywody tak jak kzł.
    k przedrostek odznaczający wielokrotność np. 1km=1000m