PracaGrupypl.praca.dyskusje › koniec pracy i zasilek chorobowy

  • 1. Data: 2003-07-07 19:26:02
    Temat: koniec pracy i zasilek chorobowy
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    czolem,

    pisalem juz w tej sprawie, ale zbierzmy to do kupy:
    koncze pracowac na mocy porozumienia stron 18 lipca;
    na razie do 16 lipca jestem na chorobowym; oczywiscie choroba jest na tyle
    powazna, ze bede ja kontynuowal ;)
    a wiec 16 lipca dostarcze pracodawcy nastepne zwolnienie; i teraz mam
    pytanie, komu po 18 lipca mam dostarczac zwolnienia? pracodawcy, czy ZUSowi?
    a jezeli temu drugiemu, to jakie formalnosci musze tam zalatwic?

    pzdr.

    p.

  • 2. Data: 2003-07-07 19:38:15
    Temat: Re: koniec pracy i zasilek chorobowy
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ZUSowi?
    > a jezeli temu drugiemu, to jakie formalnosci musze tam zalatwic?

    ZUS., zwolnienie + swiadectwo pracy
    Podadza ci, jaki druk musi przeslac dotychczasowy pracodawca, aby mogli w
    zus ustalic wysokosc naleznego chorobowego (zarobki za 6 miesiecy
    szczegolowo na specjalnym kwicie)
    pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2003-07-07 19:44:32
    Od: "MixMen" <m...@h...pl>

    Zwolnienie dostarczasz pracodawcy bo jako chory jestes nadal pracownikiem
    tej firmy. Czas wymowienia wydłuza się o czas zwolnienia chorobowego.

    pzd.

  • 4. Data: 2003-07-07 19:48:25
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "MixMen" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Zwolnienie dostarczasz pracodawcy bo jako chory jestes nadal pracownikiem
    > tej firmy. Czas wymowienia wydłuza się o czas zwolnienia chorobowego.
    >
    > pzd.

    mylisz sie.
    czy pracownik zdrowy czy chory, swiadectwo pracy czeka w kadrach ostatniego
    dnia...i bye,bye....

  • 5. Data: 2003-07-08 11:58:26
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Podadza ci, jaki druk musi przeslac dotychczasowy pracodawca, aby mogli w
    > zus ustalic wysokosc naleznego chorobowego (zarobki za 6 miesiecy

    Ja mysle, ze pracodawca powinien to wiedziec sam. Dostaje L4, wyplaca do 18
    lipca i przesyla do ZUS-u razem z drukiem Z-3. Tam sie zaznacza, ze
    zatrudnienie ustalo, z jakim dniem, podaje wynagrodzenie, itp. Czy na pewno
    swiadectwo pracy jest potrzebne ZUS-owi? Nie jestem pewna, ale wydaje mi
    sie, ze nie.
    pzdr
    Kasia