PracaGrupypl.praca.dyskusje › odpowiedzi pozytywne z Eurobanku

  • 1. Data: 2003-07-07 18:00:26
    Temat: odpowiedzi pozytywne z Eurobanku
    Od: "Radziu" <r...@N...gazeta.pl>

    chciałbym sie dowiedziec czy juz ktokolwiek kto byl na rozmowie w Eurobanku
    otrzymal juz odpowiedz jak dlugo na nia czekal i czy osoba ktora dostala
    pozytywna lub negatywna dostala sie do 3 etapu rekrutacji

    pozdrawiam

    Radziu

  • 2. Data: 2003-07-07 19:19:24
    Temat: Re: odpowiedzi pozytywne z Eurobanku
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Radziu wrote:

    > chciałbym sie dowiedziec czy juz ktokolwiek kto byl na rozmowie w Eurobanku
    > otrzymal juz odpowiedz jak dlugo na nia czekal i czy osoba ktora dostala
    > pozytywna lub negatywna dostala sie do 3 etapu rekrutacji

    Moja dziewczyna przeszła wszystkie 3 etapy.
    Po pewnym czasie dostała odpowiedź odmowną.
    I nie została Szczęśliwą Wybranką Wielce Hojnego Banku...
    Oferowali całe 800zł !!!!!!

    --
    "...and whatever you do
    someone's done it first..." Extreme...

  • 3. Data: 2003-07-07 21:15:42
    Od: "Heinz Junior" <g...@g...nospam.pl>

    > I nie została Szczęśliwą Wybranką Wielce Hojnego Banku...
    > Oferowali całe 800zł !!!!!!

    za jakie stanowisko? czy to było netto czy brutto i czy to jest podstawa a
    nie napisałeś o premii czy to już z premią?

    g.

  • 4. Data: 2003-07-07 21:32:50
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Heinz Junior wrote:

    > za jakie stanowisko?

    Nie wiem, pewnie jakieś szeregowe stanowisko.
    a co można robić po eoknomii (zarzšdzanie i marketing)?

    > czy to było netto czy brutto

    Chyba netto, ale co to za różnica czy zarabiasz 800zł czy 650zł
    i tak ci na nic nie starcza.

    > i czy to jest podstawa a
    > nie napisałeś o premii czy to już z premiš?

    He he, dobre. Jaka premia?!!!
    Jedynie premię to ma pan Mariusz Łukasiewicz...

  • 5. Data: 2003-07-08 06:37:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Nuno wrote:
    > He he, dobre. Jaka premia?!!!
    > Jedynie premię to ma pan Mariusz Łukasiewicz...

    No i o co chodzi? Jego poeniadze. Ma ich tyle, ze nie musialby nic
    wiecej robic do konca zycia (pewnie i swoich wnukow... ;)

  • 6. Data: 2003-07-08 08:36:32
    Od: w...@p...onet.pl

    > No i o co chodzi? Jego poeniadze. Ma ich tyle, ze nie musialby nic
    > wiecej robic do konca zycia (pewnie i swoich wnukow... ;)

    no po po jakiego robi sobie jaja z ludzi ?

    Paweł

  • 7. Data: 2003-07-08 10:42:38
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no po po jakiego robi sobie jaja z ludzi ?

    Hmmm, jakie jaja? Ze ma troche popaprane - z punktu widzenia pracownika
    wymagania (tak zakladam, bo ich nie znam) a malo placi? A kto dzis placi
    duzo przy takiej sytuacji na rynku? Jakbys mial wlasny bank to bys
    przyjmowal jak leci? Asie bo ma ladne oczy i Piotrusia bo przystojny? A moze
    jeszcze sluzbowa bryczka? Sprawa jest jasna - bierzesz co jest i sie
    cieszysz albo nie i nikt sie nie poplacze. Ja bym robil tak samo - to ja mam
    zarabiac jako wlascicel kokosy, a jak sie komu nie podoba to droga wolna,
    niech se zalozy swoj wlasny bank:) Smutne ale prawdziwe.
    pozdr
    /p

  • 8. Data: 2003-07-09 04:38:08
    Od: "Hubert" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Nuno" <n...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > i tak ci na nic nie starcza.

    > He he, dobre. Jaka premia?!!!
    > Jedynie premię to ma pan Mariusz Łukasiewicz...

    Niestety sam sie kiedys staralem na podobne stanowisko w innym banku i
    pieniadze tez byly bardzo niskie. Od znajomych zwiedzajacych rozne banki w
    sprawie pracy wiem, ze to raczej jest norma :(.
    Ciekawe czy w Eurobanku jest prowizja od sprzedanej karty kredytowej i ile
    wynosi dla porownania w CitiBanku jest 20 PLN za karte przy duzo nizszej
    podstawowej pensji, w trzy zmianowej pracy.

  • 9. Data: 2003-07-09 05:46:43
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > No i o co chodzi? Jego poeniadze. Ma ich tyle, ze nie musialby nic
    > wiecej robic do konca zycia (pewnie i swoich wnukow... ;)

    Swoje pieniądze, to on trzyma w skarpecie - z tego co gdzieś mi się
    obiło o uszy [nawet chyba na tej grupie] - Eurobank jest robiony na
    bazie dwóch banków w stanie naprawczym [finansowanym przez NBP]. Ty się
    Zając nic nie bój, już NBP, nie da zginąć przez kilka lat swoim
    dzieciom. ;)

    Flyer

  • 10. Data: 2003-07-09 08:09:12
    Od: "Sky" <i...@g...pl>

    | Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    | Ty się
    | Zając nic nie bój, już NBP, nie da zginąć przez kilka lat swoim
    | dzieciom. ;)

    ...bo nie ma to jak Bankowy Fundusz Gwarancyjny :-)
    A propos... ma ktoś pożyczyć (tzn. tak jak przyjacielowi) 5 mln Euro?
    Założyłabym sobie bank...