PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca + Auto

  • 1. Data: 2003-07-07 19:33:15
    Temat: Praca + Auto
    Od: "MixMen" <m...@h...pl>

    Co powiecie o ofertach pracy gdzie firma podajaca sie za renomowana i
    solidna zada od kandydata na stanowisko np Handlowca zeby posiadał, i
    wykozystywał w pracy własne auto ???????

    A moze mam miec jeszcze własne biuro i sekretarke i rachunki telefoniczne
    tez sam bede polacal.

  • 2. Data: 2003-07-07 19:40:40
    Temat: Re: Praca + Auto
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "MixMen" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Co powiecie o ofertach pracy gdzie firma podajaca sie za renomowana i
    > solidna zada od kandydata na stanowisko np Handlowca zeby posiadał, i
    > wykozystywał w pracy własne auto ???????

    Wiesz, ze netykieta zakazuje uzywania w necie niecenzuralnych slow..........

  • 3. Data: 2003-07-07 19:53:58
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

> [...]
    > wykozystywał w pracy własne auto ???????
    >
    > A moze mam miec jeszcze własne biuro i sekretarke i rachunki telefoniczne

    Nie bardzo rozumiem, czemu się t

  • 4. Data: 2003-07-07 20:11:34
    Od: "MixMen" <m...@h...pl>

    Jakich niecenzuralnych slow ??

  • 5. Data: 2003-07-07 20:13:57
    Od: a...@o...pl

    > Użytkownik "MixMen" <m...@h...pl> napisał w wiadomości

    Nie bardzo rozumiem, czemu się tak oburzasz. Przeciez to dla Ciebie jest dość
    korzystny układ. Płacą Ci kilometrówkę, co w sumie daje dużo więcej niż
    paliwo, olej, płyny itp. Poza tym w dużych firmach często nie można korzystać
    z firmowego auta prywatnie, a jeśli jest to możliwe to mają oni prawo potrącać
    pewne kwoty z tym związane. Nie pamiętam dokładnie, jak to wygląda, ale nie
    wychodzi korzystnie. Radzę się dowiedzieć, na jakiej zasadzie ma się to
    odbywać a potem rostrząsać
    Alicja

  • 6. Data: 2003-07-07 20:18:10
    Od: Michal <m...@w...pl>

    MixMen napisał(a):

    > Jakich niecenzuralnych slow ??

    Byc moze wlasnie takich slow chcial uzyc przedmowca opisujac niniejszego
    pracodawce.

  • 7. Data: 2003-07-07 20:18:33
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Jakich niecenzuralnych slow ??

    zeby powiedziec co sie mysli o takich ofertach "pracy" ;)
    pzdr
    krzysztof

  • 8. Data: 2003-07-07 22:17:29
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13}>

    07 lip 2003 na <pl.praca.dyskusje> po głębokich przemyśleniach,
    "MixMen" <m...@h...pl> napisał(a):

    Widać że nie masz doświaczenia w tej branży.

    --
    -_-_ Pozdrawiam _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
    --Doktor Burski---doktorburski[at]op[dot]pl---

  • 9. Data: 2003-07-07 22:23:34
    Od: Nuno <n...@p...com>

    a...@o...pl wrote:

    > Nie bardzo rozumiem, czemu się tak oburzasz. Przeciez to dla Ciebie jest dość
    > korzystny układ. Płacš Ci kilometrówkę, co w sumie daje dużo więcej niż
    > paliwo, olej, płyny itp.

    He?
    A jak myślisz kto opłaca amortyzację, naprawy, mandaty(?) ;-) ?

    --
    "...and whatever you do
    someone's done it first..." Extreme...

  • 10. Data: 2003-07-08 00:08:23
    Od: "bAnan" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Nuno" <n...@p...com> napisał
    > He?
    > A jak myślisz kto opłaca <ciach> mandaty(?) ;-) ?

    kierowca ofcoz

    --
    pozdro, bAnan