PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto ile zarabia ?

  • 1. Data: 2003-07-07 18:45:15
    Temat: Kto ile zarabia ?
    Od: "Łukasz" <u...@o...pl>

    Ciekaw jestem jakie zawody nie musza obawiac sie bezrobocia w przyszłosci i
    czy jest jakas tabele kto zarabia najwiecej w Polsce ?

  • 2. Data: 2003-07-07 18:51:37
    Temat: Re: Kto ile zarabia ?
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    > Ciekaw jestem jakie zawody nie musza obawiac sie bezrobocia w przyszłosci
    > czy jest jakas tabele kto zarabia najwiecej w Polsce ?

    Moim zdaniem zawód z przyszłościa to spec. od zabezpieczeń komputerowych.
    Mam nadzieję, że moje córki tym się zainteresują :) (jedna ma 3 lata druga
    1,5 :)

    PZDr
    quba
    www.superszkolenia.pl

  • 3. Data: 2003-07-07 19:07:15
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekaw jestem jakie zawody nie musza obawiac sie bezrobocia w przyszłosci
    > czy jest jakas tabele kto zarabia najwiecej w Polsce ?

    1 miejsce..polityk sld

  • 4. Data: 2003-07-07 19:52:49
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Łukasz" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > 1 miejsce..polityk sld

    2 syn polityka sld :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-07-07 20:07:13
    Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>

    > 2 syn polityka sld :)

    3. Żona polityka sld :) Oj zazdroszczę

  • 6. Data: 2003-07-07 20:49:00
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 3. Żona polityka sld :) Oj zazdroszczę

    a co ? Bonda jest biedniejszy od Bonda? Róznica jest taka, ze naszą Bondę
    złapali, a tamtego nawet Ruscy nie dopadli...

  • 7. Data: 2003-07-07 20:51:33
    Od: "shark" <s...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:becj4a$6as$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > przyszłosci

    > 2 syn polityka sld :)
    >
    > pozdr
    > Krzysiek
    >
    > Czytając
    :http://polityka.onet.pl/162,1124889,1,0,2408-2003-2
    7,artykul.html uważam,
    że to 2. Po pożycza pieniążki 1.
    pozdr.

  • 8. Data: 2003-07-07 21:34:58
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Katarzyna wrote:

    > 3. Żona polityka sld :) Oj zazdroszczę

    Bo stać jš na kieckę "sexy, love",
    czy jak tam było? ;-)

    --
    "...and whatever you do
    someone's done it first..." Extreme...

  • 9. Data: 2003-07-08 06:29:42
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    Łukasz <u...@o...pl> napisał(a):

    > Ciekaw jestem jakie zawody nie musza obawiac sie bezrobocia w przyszłosci i
    > czy jest jakas tabele kto zarabia najwiecej w Polsce ?

    Doputy dopuki w Polsce będzie kontunuowany socjalizm ( a na to sie zanosi
    skoro mamy wejść do Związku Socjalistycznych Republik Europejskich, w skrócie
    ZSRE, a w jeszcze większym sktócie UE) to zawsze będzie sie opłacało
    wykonywać zawody związane z rozwiązywaniem zawiłości prawnych z tego niejako
    powodu że zarówno socjalizm jak i socliberalizm europejski generuje
    nieskończona ilość norm prawnych nakazujących, zezwalających a czasami
    dozwalających. Polecam więc zawody: prawnika, urzędnika, księgowego,
    specjaliste od podatków, i wszelkiego rodzaju specjalistów od wdrażania
    przepisów unijnych z różnych gałezi prawa. Wystarczy wejść na strony
    uniwersytetów i zobaczyć jakie kierunki np na studiach podyplomowych się
    tworzy. Skoro sie tworzy to pewnie jest popyt na nie. Niestety ....

    steer

  • 10. Data: 2003-07-08 06:29:48
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>