PracaGrupypl.praca.dyskusje › PŁATNIK - pomocy

  • 1. Data: 2003-07-07 19:17:19
    Temat: PŁATNIK - pomocy
    Od: "Marcin" <m...@n...poczta.onet.pl>

    jestem w tym początkujący, ale mam problem ktory nie daje mi spokoju
    przy wypełnianiu deklaracji RCA na 6 pracowników: 4 wpisałem bez problemu
    (kod idenyfikacji pesel), a przy 2 wyskakuja mi błedy (błędny kod, zarono
    pesel, nip itd)

    paradokaslanie jak (dla tych z błedami )wpisze kod wg NIP i podam pesel to
    przy weryfikacji nie ma błedów,

    ja juz nic z tego nie rozumiem

    dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-08 09:28:11
    Temat: Re: PŁATNIK - pomocy
    Od: "Anka" <a...@w...pl>

    HEJ MARCIN
    Miałam coś podobnego ale okazało się że facet błędnie podał mi NIP.
    Z tego co czytam - proponuję
    1. nie panikuj
    2.wyrzuć wszystkich, wyłącz komp. odczekaj 2 min i spróbuj ponownie
    3.Pytanie kto instalował Płatnika może coś pochrzanione-można samemu z
    internetu ściągnąć płatnika
    4. Ja jak się uczyłam to w ZUS-ie rozpoznawali mój głos tak często do nich
    dzwoniłam - wypuścili taką pastę na rynek to niech teraz zbierają owoce -
    dzwoń do ZUS-u i proś z informatykami lub z płatnikiem
    powodzenia anka

  • 3. Data: 2003-07-08 17:52:37
    Od: "Marcin Borowiec" <m...@p...fm>

    Witam,
    Co prawda nie wiem co osoba instalujaca platnika moze miec wspolnego z
    blednym nipem ale:
    Czasami faktycznie tak bywa, czepia sie mimo tego ze nip wpisales poprawny
    ( tzn taki jaki ma na wszystkich dokumenatch pracownik)
    Wtedy sa 2 rozwiazania:
    1- jezeli jestes pewien ze jest dobrze to nie przejmuj sie ostrzezeniami.
    Wyslij jak jest. Niech Cie to nie dziwi, ZUS rozne dziwne porady daje
    2- Wysylasz pracownika po orginal NIP-u , sprawdzasz i jak nadal jest zle to
    odsylasz go do urzedu skarbowego - mozecie mi wierzyc ze kiedys okazalo sie
    ze mial zle nadany NIP ;-)

    Pozdrowka
    Marcin Borowiec

  • 4. Data: 2003-07-09 05:47:01
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Marcin napisał:

> [...]
    > pesel, nip itd)
    >
    > paradokaslanie jak (dla tych z błedami )wpisze kod wg NIP i podam pesel to

    Płatnik, cokolwiek by złego o nim nie powiedzieć, ma algorytmy
    sprawdzania poprawności numeru NIP i PESEL [do ściągnięcia z netu], więc
    cudów nie ma:

    - albo osoby mają błędny PESEL [bywają takie wypadki] - z winy Państwa,
    albo źle podały [ciekawe jak udało je się zgłosić? ;)]

    - albo coś Ci się pomyliło - za PESEL nie da się wpisać NIPu

    W tym wypadku innej odpowiedzi nie ma.

    Flyer