PracaGrupypl.praca.dyskusje › Powod zmiany pracy - pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej

  • 1. Data: 2004-07-27 21:06:22
    Temat: Powod zmiany pracy - pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "Adam" <...@...c>

    Witam
    Zmieniam prace i w zwiazku z tym mam pewien problem: jak odpowiedziec na
    rozmowie kwalifikacyjnej na pytanie o powod zmiany?
    Dodam,iz praca jest dobrze platna,dobre warunki,ale po prostui nie podoba mi
    sie.
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-07-28 00:41:14
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2004 23:06:22 +0200, Adam <...@...c> napisał:

> [...]
    > rozmowie kwalifikacyjnej na pytanie o powod zmiany?
    > Dodam,iz praca jest dobrze platna,dobre warunki,ale po prostui nie

    " Bo to zla kobieta byla...."

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-07-28 05:51:28
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Dodam,iz praca jest dobrze platna,dobre warunki,ale po prostui nie podoba mi
    > sie.

    powinni tego zabronic

    Wojtek

  • 4. Data: 2004-07-28 10:20:37
    Od: "BkackAngel" <b...@g...pl>

    >powinni tego zabronic

    jak ktos ma szanse na prace ktora mu sie podoba i w ktorej bedzie sie
    dobrze czul, a obecna mu sie nie podoba to dlaczego ma jej nei zmienic?

  • 5. Data: 2004-07-28 17:59:21
    Od: "Pawlo" <p...@g...pl>

    Myślę, że już odpowiedziałeś sobie na to pytanie. Ja bym powiedział
    zgodnie z prawdą. Zmieniam bo ta mi się bardziej podoba a tamta jest be.
    pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2004-07-28 19:39:35
    Od: "Totik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozmowie kwalifikacyjnej na pytanie o powod zmiany?
    > Dodam,iz praca jest dobrze platna,dobre warunki,ale po prostui nie podoba

    Powiedz ze chcesz sie nauczyc czegos nowego i szukasz nowych wyzwan.
    Pozdrawiam
    Rysiek
    PS. Ja tez wlasnie zmieniam prace, z tym ze ja mialem powod: mialem prace na
    umowe o dzielo

  • 7. Data: 2004-07-28 21:13:43
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    > Powiedz ze chcesz sie nauczyc czegos nowego i szukasz nowych wyzwan.

    Yhm, a jak już się nauczy to pójdzie gdzie indziej?:) Raczej trzymał bym się
    wersji że poprzednia praca nie do końca odpowiada jego zainteresowaniom i
    przez to nie pozwala mu się w pełni zrealizować czy coś w tym stylu.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: mariuszr.post@pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 8. Data: 2004-07-29 08:57:40
    Od: "schnitzell" <s...@p...onet.pl>

    Właściwie ZAWSZE mniej czy bardziej świadomie, kierujemy się się w życiu
    tym co nam się PODOBA lub nie - od zawierania związków, po kolor skarpetek
    - czemu w przypadku pracy miałoby być akurat inaczej?