PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dodatek za znalezienie samemu pacy.

  • 1. Data: 2004-07-27 21:58:48
    Temat: Dodatek za znalezienie samemu pacy.
    Od: "lex11" <l...@p...onet.pl>

    Czy należy się mi się jakis dodatek z urzedu pracy za znalezienie samemu
    pracy?

  • 2. Data: 2004-07-27 22:41:12
    Temat: Re: Dodatek za znalezienie samemu pacy.
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    lex11 wrote:

    > Czy należy się mi się jakis dodatek z urzedu pracy za znalezienie samemu
    > pracy?
    eeee - i co jeszcze? premia za to ze znalazles prace? premia w
    rocznice znalezienia pracy? premia za chec do pracy ???

    bosz

    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl

  • 3. Data: 2004-07-28 00:41:50
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2004 23:58:48 +0200, lex11 <l...@p...onet.pl> napisał:

    > Czy nale?y si? mi si? jakis dodatek z urzedu pracy za znalezienie samemu
    > pracy?

    ROTFL miesiaca za tego posta

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-07-28 04:39:23
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    lex11 <l...@p...onet.pl> zapodał(a):
    > Czy należy się mi się jakis dodatek z urzedu pracy za znalezienie samemu
    > pracy?

    do końca miesiąca obsługa bez kolejki i miejsce siedzące :->

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-07-28 05:13:35
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "lex11" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy należy się mi się jakis dodatek z urzedu pracy za znalezienie samemu
    > pracy?

    Najpierw do tych nabijających się: ech, poczytajcie, a potem przeproście...

    Art. 48
    1. Bezrobotnemu posiadającemu prawo do zasiłku przysługuje dodatek
    aktywizacyjny, jeżeli:
    1) w wyniku skierowania przez powiatowy urząd pracy podjął zatrudnienie w
    niepełnym wymiarze czasu pracy obowiązującym w danym zawodzie lub służbie i
    otrzymuje wynagrodzenie niższe od minimalnego wynagrodzenia za pracę;
    2) z własnej inicjatywy podjął zatrudnienie lub inną pracę zarobkową.
    2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, dodatek aktywizacyjny
    przysługuje w wysokości stanowiącej różnicę między minimalnym wynagrodzeniem
    za pracę a otrzymywanym wynagrodzeniem, nie większej jednak niż 50% zasiłku,
    o którym mowa w art. 72 ust. 1, przez okres, w jakim przysługiwałby
    bezrobotnemu zasiłek.
    3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, dodatek aktywizacyjny
    przysługuje w wysokości do 30% zasiłku, o którym mowa w art. 72 ust. 1,
    przez połowę okresu, w jakim przysługiwałby bezrobotnemu zasiłek

    Ale na dzień dzisiejszy urzędy nie wypłacają, bo brak jest rozporządzeń jak
    należy to dokonywać.

    I co? Łyso?

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2004-07-28 06:44:20
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    Waldemar Bulkowski wrote:

    > Najpierw do tych nabijających się: ech, poczytajcie, a potem przeproście...

    (...)

    > Ale na dzień dzisiejszy urzędy nie wypłacają, bo brak jest rozporządzeń jak
    > należy to dokonywać.
    >
    > I co? Łyso?

    nie, nie bede nikogo przepraszal za bzduren prawo i bzdurne podejscie do
    zycia typu "nalezy sie"

    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl

  • 7. Data: 2004-07-28 07:17:43
    Od: "Piotrek" <p...@a...com.pl>

    > nie, nie bede nikogo przepraszal za bzduren prawo i bzdurne podejscie do
    > zycia typu "nalezy sie"

    A czy za pracę "NALEŻY SIE" płaca? Cz też powinno się użyć innego słowa?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 8. Data: 2004-07-28 15:14:35
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Tomasz Onyszko w news:ce7i04$96a$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > nie, nie bede nikogo przepraszal za bzduren prawo
    > i bzdurne podejscie do zycia typu "nalezy sie"

    Ale nie o to chodzi przeciez. To nie dysputa filozoficzna tylko pytanie o
    stan rzeczy. Lex11 zapytal jak sie sprawy maja, a nie o to jakie naszym
    zdaniem powinno byc prawo.

    Ja przepraszam, bo gdy przeczytalem posta to tez sie zasmialem i mialem
    ochote lex11 odpowiedziec, aby 'puknal sie w czolo' ;-) Chociaz za sam
    smiech chyba nie trzeba. Gdybym wprowadzal w blad to ewidentnie tak.

    pozdrawiam
    Greg