PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sąd pracy/odszkodowanie-od jakiej kwoty liczone?

  • 1. Data: 2004-07-27 18:52:31
    Temat: Sąd pracy/odszkodowanie-od jakiej kwoty liczone?
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Witam wszystkich

    Mam nastepujące pytania:

    1.Od jakiej kwoty jest naliczane ew.3-miesięczne odszkodowanie za bezzasadne
    i niezgodne z prawem wypowiedzenie-od kwoty,którą mam na umowie o pracę czy
    od kwoty z 3 ostatnich miesięcy?

    2.Czy jesli sąd zasądzi bezzasadność wypowiedzenia-to czy mam prawo do
    odprawy?(od jakiej kwoty jest liczone/jak wyżej)

    Umowa na czas nieokreslony,12 lat pracy,wypowiedzenie-podstawa prawna:Art.30
    par.1 pkt.2(przyczyna w/g pracodawcy-"brak wymaganych na zajmowanym
    stanowisku umiejętności")

    Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi

    Ceberebek

  • 2. Data: 2004-07-28 04:33:19
    Od: "waldek" <w...@p...onet.pl>

    mi za miesiączne odszkodowanie sąd przyznał 2,000 tys. + odsetki do dnia
    zapłaty, tylko będzie wnet rok jak czekam na jakieś pieniądze

  • 3. Data: 2004-07-28 04:35:19
    Od: "waldek" <w...@p...onet.pl>

    acha jeszcze jedno w moim przypadku pracowałem miesiąc na czarno ale miałem
    świadków

  • 4. Data: 2004-07-28 12:54:00
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Użytkownik "waldek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > mi za miesiączne odszkodowanie sąd przyznał 2,000 tys. + odsetki do dnia
    > zapłaty, tylko będzie wnet rok jak czekam na jakieś pieniądze

    Dzięki,ale nie doczytałeś chyba dokładnie moich pytań.
    Twoja odpowiedź nie wiele wnosi-te 2000 miałeś na umowie o pracę?

    Ceberebek

  • 5. Data: 2004-07-31 18:34:31
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Witam ponownie.
    Czy nadal nikt nie jest w stanie pomóc/odpowiedzieć na moje pytania? ;-((

    Ceberebek