PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie maxymalny termin

  • 1. Data: 2004-07-27 15:43:55
    Temat: umowa zlecenie maxymalny termin
    Od: "gc" <g...@N...SPAMUJ.OP.PL>

    na jaki maxymalny termin mozna zawrzec umowe zlecenie
    czy moze byc taka umowa zawarta na czas nieokreślony?
    czy zawsze musi byc podany termin zakonczenia umowy a jelsi tak to czy moze
    to byc umowa zlecenie na 25 lat

    Pzdr
    gc

  • 2. Data: 2004-07-27 19:40:53
    Temat: Re: umowa zlecenie maxymalny termin
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    gc napisał (wto 27. lipca 2004 17:43):

    > na jaki maxymalny termin mozna zawrzec umowe zlecenie
    > czy moze byc taka umowa zawarta na czas nieokreślony?
    > czy zawsze musi byc podany termin zakonczenia umowy a jelsi tak to czy
    > moze to byc umowa zlecenie na 25 lat

    na umowie - zleceniu określasz co ma być przedmiotem zlecenia. Nie wyobrażam
    sobie pracy zleconej, której końca nie da się określić :)
    a poza tym odsyłam do KC, gdzie masz wszystko jasno i wyraźnie napisane
    > Pzdr
    > gc
    gromax