PracaGrupypl.praca.dyskusje › dwie prace ?

  • 1. Data: 2004-07-27 15:24:55
    Temat: dwie prace ?
    Od: avinis <n...@m...pl>

    Witam.

    Mam pytanie. Czy możliwe jest abym mógł pracować dla dwóch różnych firm w
    tym samym czasie? Czy to jest zgodne z prawem? (chyba tak) I jak wygląda
    sprawa z podatkami (umawy zlecenia/dzieła). No i czy jeden pracodawca musi
    wiedziec o drugim?

    --
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-07-27 20:12:36
    Temat: Re: dwie prace ?
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "avinis" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawa z podatkami (umawy zlecenia/dzieła). No i czy jeden pracodawca musi

    Jest możliwa praca dla dwu firm w tym samym czasie.
    Jest to zgodne z prawem ponieważ żaden przepis tego nie zabrania.
    Podatki płaci się od uzyskanego przychodu po zastosowaniu róznych odliczeń
    (koszty uzyskania przychodu, kwota wolna od podatku).
    Pracodawcy nie muszą o sobie wiedzieć.

    Uwaga !! Wszystko to co wyżej jest aktualne pod warunkiem, że nie jesteś
    urzędnikiem państwowym lub nie podpisałeś z pracodawcą umowy o zakazie
    konkurencji (chodzi o równoległą pracę w firmach o tym samym lub bardzo
    podobnym profilu)

    pozdawiam

  • 3. Data: 2004-07-27 20:30:41
    Od: avinis <n...@m...pl>

    Tue, 27 Jul 2004 22:12:36 +0200, na pl.praca.dyskusje, Jerzy Borowski
    napisał(a):

    > Jest możliwa praca dla dwu firm w tym samym czasie.

    I wszystko jasne:-) Dziękuję bardzo.

    Pozdrawiam.