PracaGrupypl.praca.dyskusje › Powiatowe Urzędy Pracy

  • 1. Data: 2003-08-01 16:56:43
    Temat: Powiatowe Urzędy Pracy
    Od: "Carol" <s...@s...pl>

    Witam po raz wtóry !!!!

    Moje drugie pytanie dotyczy działania PUP (ów) na waszym terenie. U mnie
    makabra. A jak u Was?

    Pozdrawiam: Desperado

  • 2. Data: 2003-08-01 17:35:23
    Temat: Re: Powiatowe Urzędy Pracy
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Moje drugie pytanie dotyczy działania PUP (ów) na waszym terenie. U mnie
    > makabra. A jak u Was?

    ja pracuje w tej "makabrze" :D:D:D

    Jean

  • 3. Data: 2003-08-01 18:05:22
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Carol" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam po raz wtóry !!!!
    >
    > Moje drugie pytanie dotyczy działania PUP (ów) na waszym terenie. U mnie
    > makabra. A jak u Was?
    >
    > Pozdrawiam: Desperado

    Dziś byłem...oczekiwanie na rejestracje trwało 4 godz. Ofert żadnych.
    Klimatyzacja chodzi na maxa, ale oczywiście wszystkie drzwi i okna
    pootwierane (co niektórzy myślą, że bedzie chłodniej jak będzie wpadać 35st
    C powietrze do środka). Na szczęście u nas jest system Q-matic, bierzesz
    numerek i czekasz , az sie wyswietli. Są podobno takie miejsca gdzie trzeba
    tyle stać w kolejce jak kiedyś za mięsem...współczuje.
    Pozd S

  • 4. Data: 2003-08-01 18:14:20
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    trzeba
    > tyle stać w kolejce jak kiedyś za mięsem...współczuje.

    wawa2 na grochowskiej??

    Jean

  • 5. Data: 2003-08-01 18:17:09
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    urzad na wzor dunski ;)
    musze kiedys tam zajrzec z wizyta towarzyska jako admin z innego pupu ;)

    Jean

  • 6. Data: 2003-08-01 18:17:14
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 35st
    > trzeba
    >
    > wawa2 na grochowskiej??
    >
    > Jean

    Bingo :)

  • 7. Data: 2003-08-02 14:11:16
    Od: "Dominik J." <d...@g...pl>

> [...]
    > Witam po raz wtóry !!!!
    >
    > Moje drugie pytanie dotyczy działania PUP (ów) na waszym terenie. U mnie

    Witam,
    U mnie jak najbardziej zaskoczenie w sensie pozytywnym - ale byc moze
    dlatego, ze to sredniej wielkosci powiat. Ale ogolnie obsluga na duzy plus.
    Panie obslugujace w wieku 20-25 lat. Bylem pytac sie co i jak ze stazem
    absolwenckim. Wyjasnily mi wszystko od "a" do "z". Do tego w bardzo
    przyjaznej atmosferze zaczely poszukiwania odpowiedniego miejsca dla mnie -
    co wazniejsze powiedzialy, ze jak tylko znajda cos co bedzie pasowalo mojemu
    wyksztalceniu, to zaraz sie odezwa. Tak wiec duuuzy plus.
    Pozdrawiam,
    Dominik

  • 8. Data: 2003-08-03 09:14:56
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

    -- GdyńskiPUP.. hehe budynek piękny...ale klika pracowników jest straszna...
    Obsługa...niemiła...
    Można usłyszeć teksty z cyklu: "Co pan tu jeszcze robi... nie znalazł pan
    pracy...? Jak to..." ,albo "Po co się Pan rejestruje i tak się panu nie
    należy zasiłek" ;)

  • 9. Data: 2003-08-03 10:14:48

    > ja pracuje w tej "makabrze" :D:D:D
    No to nie masz sie czym chwalic, ja bym "wystrzelal" wszytkich w PUP. :P

  • 10. Data: 2003-08-03 14:45:55
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > No to nie masz sie czym chwalic, ja bym "wystrzelal" wszytkich w PUP. :P

    a kto by odpowiadal na niusy dot. bezrobocia?? :P:P
    zreszta, i tak bedzie samobojstwo, bo juz najwyzsza pora odejsc z tego
    balaganu ;)

    Jean