PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradca Klienta / Handlowiec

  • 1. Data: 2003-08-01 12:20:40
    Temat: Doradca Klienta / Handlowiec
    Od: "E.L.P. JOB MARKET" <i...@j...com.pl>

    Europejski Leasing Pracowniczy JOB MARKET
    poszukuje dla swojego Klienta, lidera w swojej branży,
    kandydatów do pracy na stanowisku:

    Doradca Klienta - Przedstawiciel Handlowy

    Wymagania:
    - wykształcenie średnie,
    - doświadczenie w sprzedaży,
    - komunikatywność i umiejętności interpersonale,
    - "otwarta" postawa,
    - znajomość podstaw obsługi komputera.

    Wybranym kandydatom oferujemy:
    - szkolenie produktowe,
    - po okresie próbnym umowa o pracę,
    - godziwe wynagrodzenie.

    Ogłoszenie dotyczy następujących miejscowości:
    - Opole,
    - Leszno,
    - Wrocław,
    - Lubin,
    - Wałbrzych,
    - Jelcz-Laskowice,
    - Jelenia Góra,
    - Kłodzko,
    - Kępno,
    - Kalisz,
    - Zielona Góra.

    Oferty pisemne prosimy przysyłać na adres:
    Europejski Leasing Pracowniczy JOB MARKET
    ul. M. Bukowskiego 152, 52-418 Wrocław
    z dopiskiem na kopercie: "DRK"
    lub na adres e_mail: drk(at)jobmarket.com.pl

    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

  • 2. Data: 2003-08-01 16:29:49
    Temat: Re: Doradca Klienta / Handlowiec
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    E.L.P. JOB MARKET <i...@j...com.pl> wrote:
    > Europejski Leasing Pracowniczy JOB MARKET
    > poszukuje dla swojego Klienta, lidera w swojej branży

    Chcecie, rozumiem, o tym podyskutować?

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10378 dzień życia, sprawność

  • 3. Data: 2003-08-03 17:00:30
    Od: Doktor Burski <e...@i...pl>

    01 sie 2003 "E.L.P. JOB MARKET" na "pl.praca.dyskusje" po długich
    namowach zdecydował się podzielić swoimi przemyśleniami:

    > Europejski Leasing Pracowniczy JOB MARKET

    No to w tym momencie Europejski Leasing Pracowniczy JOB MARKET
    staje się synonimem firmy składającej się z idiotów nierozumiejących
    znaczenia słowa dyskusje.
    I ostrzeżenie dla szukających pracy: udając się na spotkanie do
    nich, należy zapoznać się z kilkoma poradnikami dla HR-owców, gdyż na
    pewno nie są oni w stanie samodzielnie ułożyć pytań dla kandydatów
    starających się o pracę.
    --
    Pozdrawiam.

    Doktor Burski.

  • 4. Data: 2003-08-04 08:08:18
    Od: "E.L.P. JOB MARKET" <i...@j...com.pl>

    Ogłoszenie zostało mylnie wysłane na tę grupę, zamiast na grupę
    PRACA.OFEROWANA.
    Przepraszamy.

    Nie mniej jednak, nie jest to powód aby obrażać naszych pracowników i
    wyzywać od idiotów (uwaga do tzw. DoktoraBurskiego, z którym mieliśmy
    wątpliwą "przyjemność" spotkania się podczas jednego z naszych projektów
    rekrutacyjnych).

    ELP JOB MARKET

  • 5. Data: 2003-08-09 17:01:23
    Od: Doktor Burski <e...@i...pl>

    Poza tym we Wrocławiu byłem raz, klikanaście lat temu.

    --
    Pozdrawiam.

    Doktor Burski.

  • 6. Data: 2003-08-09 17:01:37
    Od: Doktor Burski <e...@i...pl>

    04 sie 2003 "E.L.P. JOB MARKET" na "pl.praca.dyskusje" po długich
> [...]

    > z którym mieliśmy wątpliwą "przyjemność" spotkania się podczas
    > jednego z naszych projektów rekrutacyjnych).

    Przepraszam bardzo, ale nie przypominam sobie spotkania z
    Państwem. Jeśli nie sprawiłoby to problemu, to poproszę o przypomnienie
    mi okoliczności spotkania.
    Każdy człowiek umiejący dodać 2 do 2, jest w stanie się domyślić,
    że "Doktor Burski" jest jedynie pseudonimem, więc nie wiem, na jakiej
    podstawie doszli Państwo do wniosku, że znają moją osobę. Mi nazwa:
    "E.L.P. JOB MARKET" nie mówi kompletnie nic.
    A tak na marginesie:, jeśli nie umie się usuwać wysłanego posta z
    grupy, to lepiej go nie wysyłać, lecz pozostać przy tradycyjnych
    sposobach publikowania ogłoszeń.

    --
    Pozdrawiam.

    Doktor Burski.