PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wkładka Praca w Gazecie Wyborczej

  • 1. Data: 2003-08-01 16:56:38
    Temat: Wkładka Praca w Gazecie Wyborczej
    Od: "Carol" <s...@s...pl>

    Witam !!!!

    Zastanawiam się jaka jest szansa znalezienia pracy z pośrednictwem wkładki
    do GW.
    Szczególnie interesuje mnie, czy Ktoś z Was (szczególnie osoby mieszkające w
    mniejszych miastach) znalazł pracę za pośrednictwem GW.

    Pozdrawiam: Desperado

  • 2. Data: 2003-08-01 18:30:24
    Temat: Re: Wkładka Praca w Gazecie Wyborczej
    Od: "Grzegorz" <g...@S...gazeta.pl>

> [...]
    mieszkające w
    > mniejszych miastach) znalazł pracę za pośrednictwem GW

    Ja co prawda nie jestem z małego miasta (Kraków), ale znalazłem pracę
    z ogłoszenia z poniedziałkowej Wyborczej, poza tym byłem też na kilku
    rozmowach. Więc da się znaleźć, trzeba tylko szukać :)

    pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2003-08-01 19:43:32
    Od: "Brodek" <B...@r...pl>

    Użytkownik "Carol" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Szczególnie interesuje mnie, czy Ktoś z Was (szczególnie osoby mieszkające
    > mniejszych miastach) znalazł pracę za pośrednictwem GW.

    Nie wiem, czy ktoś znalazł. Ja przyjąłem.
    Pzdr
    Brodek

  • 4. Data: 2003-08-01 19:54:33
    Od: "lisio" <l...@p...onet.pl>

    cze

    też nie jestem z małej miejscowości (Poznań) ale również jestem
    "posiadaczem" etatu dzieki poniedziałkowej GW. I tak już od 4 miesięcy. To
    moja pierwsza z ogłoszenia a już dobre parę latek pracuję...

    Próbuj i nie załamuj rąk - jeśli prac szukasz.

    pozdrowienia
    Lisio
    Pyrlandia

  • 5. Data: 2003-08-02 11:02:03
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Carol, ukrywający się pod adresem:
    <s...@s...pl> napisał:
> [...]
    > Szczególnie interesuje mnie, czy Ktoś z Was (szczególnie osoby
    > mieszkające w mniejszych miastach) znalazł pracę za pośrednictwem GW.

    Witaj
    Jestem z małej miejscowosci (ok.4 tys. mieszkańców) i znalazłem (nie
    raz) pracę dzięki GW...
    Uszy do góry!

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 6. Data: 2003-08-03 09:43:09
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Jestem z Wrocławia. Dwie swoje kolejne prace dostałam dzięki ogłoszeniom w
    GW. Wśród moich znajomych kilka osób również w ten sposób dostało pracę.

    Iza

  • 7. Data: 2003-08-03 16:15:36
    Od: "Ewa" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> napisał w wiadomości

    ja rowniez znalazlam prace dzieki GW

  • 8. Data: 2003-08-04 16:12:31
    Temat: Odp: Wkładka Praca
    Od: "Carol" <s...@s...pl>

    Czesc !!!!

    Dziekuje wszystkim za udzial w dyskusji.

    Pozdrawiam Desperado

  • 9. Data: 2003-08-05 11:10:17
    Od: "Paweł Malec" <p...@n...poznan.home.pl>

    w jakim dniu tygodnia ukazuje sie dodatek
    czy jest dostepny w sieci

    PM

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w
    wiadomości news:bgg5nf$og8$2@news.onet.pl...

  • 10. Data: 2003-08-05 11:18:19
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Paweł Malec <p...@n...poznan.home.pl> napisał(a):

    > w jakim dniu tygodnia ukazuje sie dodatek

    W poniedzialek.

    > czy jest dostepny w sieci

    Nie wiem ale:
    - sadze ze tak,