PracaGrupypl.praca.dyskusje › Powiatowe Urzędy Pracy

  • 11. Data: 2003-08-03 18:57:44
    Temat: Re: Powiatowe Urzędy Pracy
    Od: "Aa" <d...@o...pl>

    Witam
    Bardzo chcialem kiedys skorzyztać z pomocy PUP w zatrudnieniu kilkunastu
    osób.
    I kompletna katastrofa, nie mogli mi przesortować kandydatów wg podanych
    kryteriów a na koniec rozmowy Pani zaproponowała mi jedną! osobę............
    ze swojej rodziny.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 12. Data: 2003-08-03 19:07:06
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > I kompletna katastrofa, nie mogli mi przesortować kandydatów wg podanych
    > kryteriów a na koniec rozmowy Pani zaproponowała mi jedną!

    heh, bo ona szuka w systemie, do ktorego jak ktos inny zle wprowadzi dane to
    sa takie kwiatki
    choc.. moze podales zle kryteria i dlatego nikogo nie znalazly - podaj na
    priv jakie one byly

    jesli zas chcesz zatrudnic kogos na aktywne formy pamietaj:
    1. w tym roku jest na to wiecej kasy niz w latach poprzednich
    2. to ze jest wiecej kasy nie oznacza ze jest ona "fizycznie" i zostanie ona
    wyplacona
    3. ZAWSZE miej lieste osob, ktore chcesz zatrudnic na aktywne, jesli to sa
    stazysci, bierz po prostu znajmowym, znajomych znajomych, rodzine.....

    Jean

  • 13. Data: 2003-08-04 16:15:36
    Temat: Odp: Powiatowe Urzędy Pracy
    Od: "Carol" <s...@s...pl>