PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac

  • 11. Data: 2003-03-24 15:47:56
    Temat: Re: Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    r...@p...onet.pl napisał(a):

    > Pilnie poszukujemy studentów nauk ekonomicznych do pisania prac
    magisterskich,
    > licencjackich i referatow.
    > Placimy od 4 - 6 złotych za strone.
    > Idealna osoba powinna byc:
    > - odpowiedzialna,
    > - przynajmniej na III roku studiow

    Jesli w Polsce prace magisterskie z ekonomii piszą studenci III roku za 4-6
    złotych od strony, to nic dziwnego, że mamy i mieć będziemy biedę i
    bezrobocie.
    Nieźli ekonomiści się szykują. A potem się dziwią, że nie mogą znaleźć
    pracy ...

  • 12. Data: 2003-03-24 16:16:56
    Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl>

    Użytkownik Carrie <c...@w...pf.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b5n6f1$73k$...@n...onet.pl...

    > Napisanie pracy magisterskiej jest imho uczciwe. W zasadzie
    sprzedanie
    > jej również, tak samo jak sprzedanie artykułu prasowego albo
    książki.
    > Nieuczciwe jest jedynie podanie się za autora pracy, którą się
    kupiło,
    > i osiąganie z tego tytułu korzyści w rodzaju uzyskania dyplomu...
    > Spytam, bo nie jestem pewna: czy _napisanie i sprzedanie_ pracy jest
    > przestępstwem lub wykroczeniem? Bo może źle mi się wydaje...

    Jezeli sprzedajesz _wiedzac_, ze ktos inny podpisze ja swoim
    nazwiskiem i zastanie za nia _oceniony_ i nagrodzony odpowiednim
    tytulem, to jest to _uczciwe_? Biorac pod uwage... no powiedzmy normy
    moralne, a nie strone rozwiazan prawnych.
    IMHO nie jest to uczciwe. Ale to bardzo subiektywna ocena A, byc moze,
    nie majac innych "uczciwszych" mozliwosci zarobkowania, sama wzielabym
    sie za pisanie prac na sprzedaz, aby nie robic czegos "jeszcze mniej"
    uczciwego.

    Nie napisalam natomiast, ze pisanie prac jw. jest _przestepstwem_ (w
    mysl prawa), sama nie jestem pewna.

    --
    Pozdrawiam cieplutko,
    Magda

    Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

  • 13. Data: 2003-03-24 19:08:29
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "*madzik*" <b...@b...op.pl> wrote in message
> [...]
    > uczciwego.
    >
    > Nie napisalam natomiast, ze pisanie prac jw. jest _przestepstwem_ (w

    Szczerze mówiąc muszę przyznać, że duża wina leży po stronie uczelni, gdzie
    studentów w "wieku" magisterskim puszcza się samopas, zamiast rzeczywiście
    się nimi zająć, żeby zrobili coś konkretnego i z pożytkiem dla siebie i
    innych.
    Efekt masówki.

  • 14. Data: 2003-03-24 22:03:45
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "KK" <p...@g...pl> writes:

> [...]
    > się nimi zająć, żeby zrobili coś konkretnego i z pożytkiem dla siebie i

    pal licho zajmowanie sie... ale jak musi wygladac obrona takiej pracy,
    ze przechodzi numer z cudza?

    ja sobie tego nie wyobrazam, prawde mowiac.

    a potem to sie przeklada na rynek pracy. przychodzi taki "absolwent"
    do pracy, nic nie wie i nic nie umie, a pracodawca nabiera przekonania
    ze te dyplomy nic nie warte i zada na wejsciu doswiadczenia.

    no i jest lament, jakie teraz wymagania maja...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 15. Data: 2003-03-24 23:23:56
    Od: "Konrad Chechłacz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Napisz, tak dla zaspokojenia ciekawosci ;-)

    Dotyczy to sprzętowej realizacja algorytmu szyfrującego DES (w środowisku
    ALTERA) i wrzucenia całego układu na płytkę...przynajmniej wiadomo że takiej
    pracy nie da się znikąd przepisać

  • 16. Data: 2003-03-24 23:27:25
    Od: "Konrad Chechłacz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze te dyplomy nic nie warte i zada na wejsciu doswiadczenia.
    >
    > no i jest lament, jakie teraz wymagania maja...

    Bardzo słuszna uwaga!
    Niestety w obecnych czasach coraz częściej słyszy się że "magistrem może być
    każdy dresiarz..."

    Pzdr

  • 17. Data: 2003-03-24 23:50:59
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Tue, 25 Mar 2003 00:23:56 +0100, "Konrad Chechłacz" <k...@w...pl> wrote:

    >Dotyczy to sprzętowej realizacja algorytmu szyfrującego DES (w środowisku
    >ALTERA) i wrzucenia całego układu na płytkę...przynajmniej wiadomo że takiej
    >pracy nie da się znikąd przepisać

    Eeeee, a myslalem ze sie usmieje. Kiedys trafilem na stronke z najdurniejszymi
    tematami prac magisterskich i dyplomowych - niestety gdzies potem wcielo ta
    stronke a ja sobie nie zapisalem jej na dysku. Bylo sie z czego posmiac.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 18. Data: 2003-03-25 00:03:33
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Nina M. Miller napisał:

    > ze te dyplomy nic nie warte i zada na wejsciu doswiadczenia.
    >
    > no i jest lament, jakie teraz wymagania maja...

    Niestety - dyplom jako taki BYL i JEST nic nie wart, bo studia polegaja
    z grubsza na przelatywanie przez x dziedzin, czesto niezwiazanych ze
    soba i poswieca sie temu niezbyt duzo czasu - absolwent jest tylko
    MATERIALEM na pracownika DO PRZYUCZENIA.

    Flyer

  • 19. Data: 2003-03-25 05:31:12
    Od: "MILO" <k...@g...pl>

    Ale macie portal profesjonalny, nie miałem pojęcia że to taki interes. Po co
    ja kończyłem ekonomię.

  • 20. Data: 2003-03-25 05:37:17
    Od: "MILO" <k...@g...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dla tych co mają ochotę się skusić, to chciałbym ich poinformować, że
    > ostatnia stawka jaką otrzymałem za stronę (znormalizowaną 1800 znaków)
    > wynosiła 120 zł.

    Chcesz powiedzieć że za 80 stronicową pracę magisterską wziąłeś 9600 pln.
    Rany boskie stary ty im klientów naganiasz na pewno są tańsi.
    I mają profesjonalny marketing!!!
    heheeh