PracaGrupypl.praca.dyskusje › ;)

  • 1. Data: 2003-03-22 14:12:36
    Temat: ;)
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    "Kochana firmo!

    Z dużą radością przeczytałem Wasze ogłoszenie w gazecie. Ucieszyłem się
    dlatego, ze wiem, iż Wasza firma jest duża i dobra, i daje ludziom dużo
    pieniędzy. Ja też chcę zarabiać dużo pieniędzy. Mogę w zamian za to
    pracować, nawet dużo pracować, bo jak się dużo pracuje to się ma dużo
    pieniędzy.

    Chcę mieć dużo pieniędzy bo mam mało rzeczy i koledzy się ze mnie śmieją. A
    tak będę mógł kupić dużo rzeczy (nie od razu, ale na raty). Poza tym liczę,
    że dacie mi samochód służbowy, tylko żeby nie był zapaćkany Waszą nazwą, bo
    wtedy będą się ze mnie panny na dyskotece śmiały, że nie mój.

    Ja ze swej strony jak już pisałem będę dużo pracował i będę zawsze wierny
    Waszej firmie, jeśli tylko dostanę to co chcę dostać. Poza tym Wasza firma
    jest duża i międzynarodowa, więc nie chodzi i tylko o pieniądze, bo przecież
    ważne jest, żeby powiedzieć kolegom gdzie pracuje i wtedy oni powiedzą: O!

    Umiem trochę, ale o wiele więcej się mogę nauczyć i rozwinąć, bo
    napisaliście, że dajecie możliwość rozwoju. Ja bardzo lubię się rozwijać, bo
    wtedy ma się dużo pieniędzy, a jak ma się dużo pieniędzy, to ma się coraz
    więcej rzeczy, a jak ma się coraz więcej rzeczy to trzeba mieć dom, a jak ma
    się dom to przyda się też żona i dzieciaki (ale bez przesady). I wtedy można
    zaprosić kolegów, a Wy już wiecie, co oni zrobią.

    Poza tym chcę dodać, że zawsze chciałem pracować w Waszej firmie (wiecie
    dlaczego), ale jakoś nie było okazji.

    Z wyrazami uniżenia i pozdrowieniami

    (podpis nieczytelny)

    PS. Jeżeli chodzi o wizytówkę to potrzebuje jej bardzo, żeby dawać ludziom,
    żeby wiedzieli z kim maja do czynienia!"

    ;]

    --
    Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
    Jaaasne.

  • 2. Data: 2003-03-22 15:03:37
    Temat: Re: ;)
    Od: "gubit" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chyna" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Kochana firmo!

    Super smieszne :)))))))))))))))))))))))))))))
    Pozdrawiam.

    gubit
    www.gubit.prv.pl

  • 3. Data: 2003-03-22 18:37:07
    Temat: Odp: ;)
    Od: "michał t" <l...@h...pl>

    oj żarty żarciki :-)
    ciekawe jak by zareagował pracodawca...czekamy na potencjalną odpowiedź
    pracodawcy

  • 4. Data: 2003-03-22 21:17:18
    Od: "KACZMAR" <m...@h...pl>

    Zajebisty motyw, ale chyba już to gdzieś wcześniej czytałem.

    --
    Maciej KACZMAREK
    gg:2475019

  • 5. Data: 2003-03-22 23:04:08
    Temat: Re: Odp: ;)
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    michał t napisał:

    > oj żarty żarciki :-)
    > ciekawe jak by zareagował pracodawca...czekamy na potencjalną odpowiedź
    > pracodawcy

    Ale dla wiekszosci pracownikow jest to jedyna prawdziwa tresc ich LM -
    kiedys nawet sie zastanawialem, czy dla kawalu nie wyslac czegos takiego
    ale nie mialem pod reka ;) (statystycznie nic by nie zmienil taki jeden
    LM w moim poszukiwaniu pracy).

    Flyer