PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac › Odp: Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac
    From: "*madzik*" <b...@b...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac
    Date: Mon, 24 Mar 2003 17:16:56 +0100
    Sender: m...@o...pl@h15n1fls33o292.telia.com

    Użytkownik Carrie <c...@w...pf.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b5n6f1$73k$...@n...onet.pl...

    > Napisanie pracy magisterskiej jest imho uczciwe. W zasadzie
    sprzedanie
    > jej również, tak samo jak sprzedanie artykułu prasowego albo
    książki.
    > Nieuczciwe jest jedynie podanie się za autora pracy, którą się
    kupiło,
    > i osiąganie z tego tytułu korzyści w rodzaju uzyskania dyplomu...
    > Spytam, bo nie jestem pewna: czy _napisanie i sprzedanie_ pracy jest
    > przestępstwem lub wykroczeniem? Bo może źle mi się wydaje...

    Jezeli sprzedajesz _wiedzac_, ze ktos inny podpisze ja swoim
    nazwiskiem i zastanie za nia _oceniony_ i nagrodzony odpowiednim
    tytulem, to jest to _uczciwe_? Biorac pod uwage... no powiedzmy normy
    moralne, a nie strone rozwiazan prawnych.
    IMHO nie jest to uczciwe. Ale to bardzo subiektywna ocena A, byc moze,
    nie majac innych "uczciwszych" mozliwosci zarobkowania, sama wzielabym
    sie za pisanie prac na sprzedaz, aby nie robic czegos "jeszcze mniej"
    uczciwego.

    Nie napisalam natomiast, ze pisanie prac jw. jest _przestepstwem_ (w
    mysl prawa), sama nie jestem pewna.

    --
    Pozdrawiam cieplutko,
    Magda