PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac

  • 1. Data: 2003-03-23 12:40:40
    Temat: Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac
    Od: r...@p...onet.pl

    Pilnie poszukujemy studentów nauk ekonomicznych do pisania prac magisterskich,
    licencjackich i referatow.
    Placimy od 4 - 6 złotych za strone.
    Idealna osoba powinna byc:
    - odpowiedzialna,
    - przynajmniej na III roku studiow

    Kontakt pod numerem telefonu 0 504 155 825 <-- preferowany
    lub emailem: k...@r...pl

  • 2. Data: 2003-03-23 18:14:57
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Pilnie poszukujemy studentów nauk ekonomicznych do pisania prac
> [...]

    Sprzątaczka dostaje więcej.

  • 3. Data: 2003-03-23 19:43:25
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > - odpowiedzialna,
    > - przynajmniej na III roku studiow
    >

    > Kontakt pod numerem telefonu 0 504 155 825 <-- preferowany

    Tak stawka to nieporozumienie, kpina...

  • 4. Data: 2003-03-23 20:02:12
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    <f...@p...onet.pl> wrote in message
    > magisterskich,

    > Tak stawka to nieporozumienie, kpina...

    Dla tych co mają ochotę się skusić, to chciałbym ich poinformować, że
    ostatnia stawka jaką otrzymałem za stronę (znormalizowaną 1800 znaków)
    wynosiła 120 zł.

  • 5. Data: 2003-03-23 20:06:16
    Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl>

    Użytkownik KK <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5ktj2$j0u$...@a...dialog.net.pl...

    > <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > magisterskich,

    > Sprzątaczka dostaje więcej.

    I do tego wykonuje _uczciwa_ prace :-).

    --
    Pozdrawiam cieplutko,
    Magda

    Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

  • 6. Data: 2003-03-23 21:26:15
    Od: "Konrad Chechłacz" <k...@w...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pilnie poszukujemy studentów nauk ekonomicznych do pisania prac
    magisterskich,
    > licencjackich i referatow.
    > Placimy od 4 - 6 złotych za strone.

    Czy aby na pewno ma to być pisanie?
    Może chodzi o przepisywanie???
    Jak wam rzuce moj temat to się nie znajdzie chętny nawet za 100zł od strony
    hehe

    Pozdrówka dla uczciwych!

  • 7. Data: 2003-03-23 22:55:01
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Sun, 23 Mar 2003 22:26:15 +0100, "Konrad Chechłacz" <k...@w...pl> wrote:

    >Jak wam rzuce moj temat to się nie znajdzie chętny nawet za 100zł od strony

    Napisz, tak dla zaspokojenia ciekawosci ;-)

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 8. Data: 2003-03-24 07:59:04
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...

    > Idealna osoba powinna byc:
    > - odpowiedzialna,

    Osoba odpowiedzialna nie będzie pisać prac magisterskich dla kogoś.

    Rafał

  • 9. Data: 2003-03-24 08:37:03
    Od: "Shuwar" <s...@b...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał
    : Pilnie poszukujemy studentów nauk ekonomicznych do pisania prac
    magisterskich,
    : licencjackich i referatow.

    To jest już przegięcie!
    Ja swoją magisterkę napisałem za cenę papieru i atramentu
    - polecam tą TANIĄ metodę innym, którzy zamierzają kupić sobie jakąś pracę,
    pomyślcie: czy kiedyś będziecie również potrzebować kogoś do tego by za Was
    do pracy chodził?

    Nie ma jakiejś instytucji która by się takimi ofertami "zajęła" ?

    ======
    $ Domowe Finanse, Budżet, Planowanie Wydatków, Bilans, Konto,
    $ Oszczędności, Wydatki, Przychód, Rozchód, Zarządzanie Pieniędzmi
    $ to proste z programem ShuCASH 4NE
    $ http://shucash.boo.pl
    ======

  • 10. Data: 2003-03-24 14:57:45
    Od: "Carrie" <c...@w...pf.pl>

    Użytkownik "*madzik*" <b...@b...op.pl> napisał w
    wiadomości news:b5l4cm$35k$1@news.onet.pl...

    > I do tego wykonuje _uczciwa_ prace :-).

    Napisanie pracy magisterskiej jest imho uczciwe. W zasadzie sprzedanie
    jej również, tak samo jak sprzedanie artykułu prasowego albo książki.
    Nieuczciwe jest jedynie podanie się za autora pracy, którą się kupiło,
    i osiąganie z tego tytułu korzyści w rodzaju uzyskania dyplomu...
    Spytam, bo nie jestem pewna: czy _napisanie i sprzedanie_ pracy jest
    przestępstwem lub wykroczeniem? Bo może źle mi się wydaje...

    Pozdrawiam, Carrie