PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wystarczy CV ?

  • 1. Data: 2003-03-23 13:57:09
    Temat: Wystarczy CV ?
    Od: b...@o...pl

    Witam

    Właśnie przeczytałem ogłoszenie, w którym pracodawca prosi o przesłanie CV, nie
    wspominając słowem o liście motywacyjnym. W związku z tym pytanie: czy
    wystarczy samo CV czy wypada też przesłać list motywacyjny?

    pozdrawiam,

    Rafael Dąbrowski

  • 2. Data: 2003-03-23 16:16:27
    Temat: Re: Wystarczy CV ?
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

[...]
    parę gładkich zdań do CV wystarczy.

  • 3. Data: 2003-03-24 08:34:38
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wspominając słowem o liście motywacyjnym. W związku z tym pytanie: czy
    > wystarczy samo CV czy wypada też przesłać list motywacyjny?

    Skoro takie są wymagania, to wystarczy. Ostatnio coraz więcej firm prosi
    jedynie o CV, dochodząc do słusznego wniosku, że listy motywacyjne to w
    większości przypadków radosna twórczość ich autorów, nie mająca większego
    sensu i znaczenia. Nie da się napisać listu motywacyjnego co do pracy, o
    której np. nic nie wiemy.

    pzdr.
    SławekM