PracaGrupypl.praca.dyskusje › ceny w 1986r

  • 1. Data: 2003-03-22 19:11:07
    Temat: ceny w 1986r
    Od: "Kamil Dziwisz" <k...@o...pl>

    Pomóżcie :-)))
    Czy ktoś pamięta co można było kupić za 100 zł w 1986 r?
    Pozdrówka
    Kamil

  • 2. Data: 2003-03-22 19:34:06
    Temat: Re: ceny w 1986r
    Od: d...@p...onet.pl

    Nie jestem na 100% pewien ale paczka małych żołnierzyków kosztowała 74 złote,
    jogurt owocowy ~16, byułka cos w rodzaju kajzerki (tylko troszke wieksza) ~16.
    Codziłem wtedy do podstawówki i takie zakupy robiłem najczęsciej, ale żeby to
    było konkretnie w 1986 to nie jestem pewny...

  • 3. Data: 2003-03-23 00:08:35
    Od: "Marek A. Czepil" <marek.czepilNIE LUBIE SPAMU@mamy.to>

    Kamil Dziwisz wrote:
> [...]

    Paczka Carmenów - ok. 90 zł
    Marek A. Czepil
    GSM +48 601 800 310
    GG 3244493

  • 4. Data: 2003-03-24 16:54:17
    Od: Adam Hernik <a...@i...com>

    Kamil Dziwisz wrote:

    > Pomóżcie :-)))
    > Czy ktoś pamięta co można było kupić za 100 zł w 1986 r?

    Wino i paczke popularnych.

    --

    Adas
    --------------------------------------

  • 5. Data: 2003-03-26 12:17:27
    Temat: Odp: ceny w 1986r
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    dolary byly cos po 1500 albo 15000 juz nie pamietam
    ale szanowanym prezentem dla malolata na komunie bylo otrzymanie 5000 (chyba
    z Chopinem)

  • 6. Data: 2003-03-26 12:54:55
    Od: "AndrzejW" <a...@s...pl>

    "Adam Hernik" <a...@i...com> wrote in message

    > Wino i paczke popularnych.
    AFAIR miejwięcej w tym okresie paczka Radomskich - 18 zł.

  • 7. Data: 2003-03-26 14:15:11
    Od: Pawel Stradowski <p...@u...pl>

    W artykule <b5s7v5$m2m$1@nemesis.news.tpi.pl> AndrzejW napisal(a):

    > AFAIR miejwięcej w tym okresie paczka Radomskich - 18 zł.

    AFAIR 35 zł, 18 to chyba kosztowały Popularne :-)
    A flaszka to chyba 608 zł ...

    -- Paweł Stradowski

  • 8. Data: 2003-03-26 14:44:18
    Od: p...@i...net.pl

    Ja pamietam ze 25 zł kosztował napoj w woreczku. Takie "gowno" co teraz
    kosztowaloby (gdyby ktos to jeszcze kupowal) jakies 50gr max.

  • 9. Data: 2003-03-28 07:45:02
    Od: "AndrzejW" <a...@s...pl>

    "Pawel Stradowski" <p...@u...pl> wrote in message

    > AFAIR 35 zł, 18 to chyba kosztowały Popularne :-)
    > A flaszka to chyba 608 zł ...

    To już przegięłeś
    w 1988 sprzedałem swoją MZ za 65 147 zł.
    te 147 to była cena połówki.
    BTW. Jak rzuciłem taką ceną, to facet z wrażenia nie próbował się targować
    :)

    Andrzej

  • 10. Data: 2003-03-28 10:19:28
    Od: Pawel Stradowski <p...@u...pl>

    W artykule <b60uih$9pj$1@atlantis.news.tpi.pl> AndrzejW napisal(a):

    > To już przegięłeś
    > w 1988 sprzedałem swoją MZ za 65 147 zł.
    > te 147 to była cena połówki.

    Czas płynie - możliwe, że rzeczywiście się kropnąłem z tą flaszką ....
    ale pomyślę i poszukam w pamięci :-))

    -- Paweł Stradowski