PracaGrupypl.praca.dyskusje › city bank

  • 1. Data: 2003-03-22 21:48:40
    Temat: city bank
    Od: "Rafał" <r...@s...neostrada.pl>

    Witam

    Tydzien temu zostalem zaproszony na rozmowe kwalifikacyjna do city banku na
    przedstawiciela handlowego w dystrybucji kart kredytowych.
    Mysle, ze dobrze sie zaprezentowalem.Bylem pewny,ze otrzymam ta prace.
    Zapytali o warunki finansowe.Odpowiedzialem : 2000 zl netto
    21 marca przyslali poczta, ze mi dziekuja.
    Czy kwota, ktora podalem byla zbyt wygorowana?
    Pozdrawiam
    Rafal z W-wy

  • 2. Data: 2003-03-22 22:05:49
    Temat: Re: city bank
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Rafał" <r...@s...neostrada.pl> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > 21 marca przyslali poczta, ze mi dziekuja.
    > Czy kwota, ktora podalem byla zbyt wygorowana?

    No prosze ...juz po rozmowie, a Ty nadal mowisz "city bank" ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-03-22 23:04:21
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Wojciech Skrzypinski napisał:

    > No prosze ...juz po rozmowie, a Ty nadal mowisz "city bank" ?

    A ma mowic - pier... cb. Przynajmniej jest na jakims poziomie i nie
    traktuje porazki jako zemsty na swojej osobie.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-03-22 23:57:29
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote in news:b5iq5v$ga6$1
    @nemesis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > A ma mowic - pier... cb. Przynajmniej jest na jakims poziomie i nie
    > traktuje porazki jako zemsty na swojej osobie.

    Chyba mnie nie zrozumiales.

    Tak - facet jest na poziomie, bo podchodzi z dystansem do sprawy i mowi o konkretach.
    Ale nadal nie wie, jakiej marki mial sprzedawac produkty........

    Przypomina mi to faceta w sklepie z rowerami, ktory majac przed soba rower "Peter
    Grisley" wmawial mi, ze to "Chrysler" :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-03-23 13:13:36
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Wojciech Skrzypinski napisał:

    > Chyba mnie nie zrozumiales.
    >
    > Ale nadal nie wie, jakiej marki mial sprzedawac produkty........

    Wiesz - mieszkam w W-wie, czytam gazety, ogladam TV i nadal nie wiem jak
    dokladnie nazywa sie ten twor - City Bank, City Handlowy, Handlobank czy
    Bank Handlowy - z mojego punktu widzenia ciala daja nie kandydaci ale
    wyzsze szarze w Handlowym.

    Flyer

  • 6. Data: 2003-03-23 14:00:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Flyer wrote:
> [...]
    > Handlobank czy Bank Handlowy - z mojego punktu widzenia ciala daja
    > nie kandydaci ale wyzsze szarze w Handlowym.

    CitI!!!

  • 7. Data: 2003-03-23 14:10:22
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote in news:b5kbub$o3t$1
    @nemesis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Wiesz - mieszkam w W-wie, czytam gazety, ogladam TV i nadal nie wiem
    > jak dokladnie nazywa sie ten twor - City Bank, City Handlowy,
    > Handlobank czy Bank Handlowy

    Znow mnie nie zrozumiales. To o czym mowisz, nie kazdy musi wiedziec. Za to idac na
    rozmowe w sprawie pracy, ktora polegac ma na sprzedazy produktow marki, nalezy
    wiedziec jak sie wymawia/pisze jej nazwe. Chyba przyznasz, ze kandydat, ktory tego
    nie
    wie, slabo rokuje na przyszlosc ? Bo jaki elokwentny by nie byl - swiadczy to o
    powierzchownosci znajomosci tematu ...czyz nie ?

    "Citibank" !

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 8. Data: 2003-03-23 16:35:21
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > 21 marca przyslali poczta, ze mi dziekuja.
    > Czy kwota, ktora podalem byla zbyt wygorowana?

    Oczywiście, że była to wygórowana kwota i to duuużo. Sprzedawałam swego czasu
    karty kredytowe innego banku, moim zdaniem dla klienta ciekawsze, i trzeba
    było dobrze się nalatać żeby sprzedać stosowną ilość. Do 5 sztuk płacone było
    po 50 zł od sztuki powyżej pięciu dochodziło do 100 zł, w zalezności od tego
    czy była to karta złota czy srebrna. Byłam na umowie agencyjnej nie na etacie.
    Z tego co się orientuję bank, który Ci proponował pracę od sztuki płaci mniej.
    Policz więc ile musiałbyś sprzedać sztuk, by bank miał z tego korzyść. A
    zapewniam o klienta jest ciężko /musi mieć niezłe dochody/ i produkt ten nie
    idzie jak świeże bułki. Ja na szczęscie miałam o wiele szerszy pakiet
    produktowy do sprzedaży dlatego jakoś ciągnęłam, ale niestety od listopada
    szukam pracy. W pewnym momencie nie dało rady wyrobić na koszty.

  • 9. Data: 2003-03-23 22:02:31
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > wie, slabo rokuje na przyszlosc ? Bo jaki elokwentny by nie byl - swiadczy to o
    > powierzchownosci znajomosci tematu ...czyz nie ?

    Odpowiadam, choc przez chwile uznalem, ze to bedzie jalowe. Istnieja
    dwie mozliwosci usprawiedliwiajace autora watku:

    - ogloszenie bylo anonimowe, robione przez agencje - co prawda autor
    mogl zauwazyc gdzie trafil, ale istnieje ryzyko ze albo sie zdenerwowal
    albo wszedzie wisialy stare nazwy (tak jak na PBK i jego oddzialach
    nadal lata sobie reklama, podczas kiedy firma od roku nazywa sie BPH
    PBK);

    - nie wiem do konca co Handlowy z City ostatecznie uzgodnily, ale o ile
    pamietam, po POLACZENIU (jakis czas temu) zmienily ostatecznie nazwe
    polaczonej instytucji na City Handlowy - prawdopodobnie firmy z nazwa CB
    to corki podstawowej instytucji;

    To na tyle ;).

    Flyer

  • 10. Data: 2003-03-24 07:09:24
    Od: "RzP" <r...@w...pl>

    Ech Flayer zabierasz głos, dyskutujesz ale do końca nie pojęłeś o co
    chodzi.... . Pisze się CITI Bank a nie CITY - widzisz różnicę?

    >Wiesz - mieszkam w W-wie, czytam gazety, ogladam TV

    Coś kiepsko w W-wie i chyba nie teg gazety czytasz... :)