PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukujemy studentow z W-wy do pisania prac naukowych

  • 31. Data: 2003-03-26 12:19:07
    Temat: Re: Poszukujemy studentow z W-wy do pisania prac naukowych
    Od: "Alcer" <a...@p...onet.pl>

    a wiesz, jak to jest mieszkać na dworcu centralnym, jak się nie ma za co
    żyć? ja już kiedyś mieszkałam i nie chcę tam wrócić. wolę mniejsze zło.

    Anka

  • 32. Data: 2003-03-26 12:26:30
    Od: "GreG" <g...@N...pl>

    Użytkownik "Alcer" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a wiesz, jak to jest mieszkać na dworcu centralnym, jak się nie ma za co
    > żyć? ja już kiedyś mieszkałam i nie chcę tam wrócić. wolę mniejsze zło.

    Zwracam Ci tylko uwage na fakt, ze jak wchodzisz w malo uczciwy interes
    to rowniez zostaw za drzwiami wymagania co do uczciwosci wspopracy.

    GreG

  • 33. Data: 2003-03-28 13:48:02
    Od: nospam <n...@t...pl>

    > Potem takie ludziki, co to przeczołgali się przez studia za pomocą kupowanych
    > referatów i kupili pracę magisterską biegają po mieście z tymi swoim
    > gównianymi dyplomami i się dziwują, że nie mogą pracy znaleźć.

    Hmmm, jesli taki pracy nie znajdzie to pol biedy; Gorsze jest to, jesli
    znajdzie, bo wtedy zabiera niepotrzebnie taki darmozjad stanowisko
    komus, kto do wszystkiego sam o wlasnych silach dochodzi i czesto z
    trudem ale uczciwie o wszystko zabiega.

    No coz *korupcja i lapowkarstwo* to chyba "normalne" w tym
    beznadziejnym kraju...

    --
    me @ www.olszewski.eu.org
    myDaisy @ www.stokrotka.eu.org

  • 34. Data: 2003-03-28 14:54:40
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    _.--. Wed, 26 Mar 2003 00:13:26 +0100
    -<()> www.referaty.pl, r...@p...onet.pl:

    > aha co do osob krytykujacych nas za stawki jakie placimy.
    > Prosze sie najpierw zastanowic ile placa za godzine pracy
    > w McDOnaldzie

    no, jesli nie widzisz roznicy miedzy pisaniem powaznej niby
    magisterki a podawaniem frytek... to mozna sie spodziewac
    na jakim poziomie uslugi swiadczycie.

    Nahia, Department of Redundancy Department

    --
    "I am what I am, I do what I want"

  • 35. Data: 2003-03-28 19:33:39
    Temat: Re: Poszukujem
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > He, he dobre, choć przypomniało mi się, że coś podobnego zalegalizowało
    > nasze pańswo pt. "matura w rok" (za kase oczywiście) IMO skandaliczne i
    > demoralizujące dla młodzieży, której nie chce się normalnie uczyć.

    To w założeniach była opcja dla samouków. Wiesz - pracować musiał, ale po
    nocach ze świeczką dziobał książki.
    No i dalej czasu nie ma, ale w głowie ma. Cały materiał średniej szkoły
    trzeba (teoretycznie) zaliczyć na egzaminach eksternistycznych. I są
    ograniczenia wiekowe, bodajże nie można mieć mniej niż 17 lat.

    Niestety - zrobiono z tego (jak zwykle) wielki szwindel dla ludzi, którzy
    sobie muszą obraz samego siebie papierkiem podnosić.

    Asmira

  • 36. Data: 2003-03-28 19:38:49
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik <p...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem jak wam, ale mi sie wydaje ze nie ma w tym nic zlego. Znam osobe,
    > ktora zamawiala u nich referat i wiem ze z uslug byla zadowolona. Poza
    tym, ile
    > taka firma (wystawiaja faktury) moze napisac prac magisterskich w roku?
    95%
    > dzialalnosci to nieszkodliwe referaty. Co do ceny za strone, to wcale nie
    jest

    Nieszkodliwe?

    > malo. Bedac na studiach sam bawilem sie w platna pomoc studentom i za
    strone
    > nie dalo sie dostac wiecej niz 8 zł.

    A, weteran oszukiwania.

  • 37. Data: 2003-03-31 13:19:48
    Od: "bogdan w" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "asmira"

    No wiesz nie kazdy miał kase od rodziców żeby przez pare lat udawac ze sie
    chodzi do szkoły i mieć,,lepsze''swiadectwo jak ty uważasz , a sądze ze w
    dziennej szkole więcej czasu traci się na odczytanie samej listy obecności
    uczniów niż na samą naukę.A normalna nauka to to już temat dyskusyjny.Ty
    napewno po swojej szkole jesteś wybitnym poszukiwanym fachowcem.
    Pozdrowienia eksternista.

  • 38. Data: 2003-04-02 03:51:48
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > uczniów niż na samą naukę.A normalna nauka to to już temat dyskusyjny.Ty
    > napewno po swojej szkole jesteś wybitnym poszukiwanym fachowcem.

    Tak się dziwnie podpiąłeś - ale chyba to nie do mnie masz żal.
    Szkołę kończy się jak mu wypadnie.
    Mnie np. dużo radości przysporzył "Dziadek" (bo tak sobie o nim mówiliśmy),
    który rozpoczął studia filozoficzne (dzienne), w wieku koło 70 lat. I
    skończył je.

    Asmira
    (przez większość edukacji z iywidualnym tokiem)

  • 39. Data: 2003-04-07 11:07:34
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

> [...]
    > uczniów niż na samą naukę.A normalna nauka to to już temat dyskusyjny.Ty
    > napewno po swojej szkole jesteś wybitnym poszukiwanym fachowcem.

    W życiu różnie się układa i trudno wymagać od kogoś kto ma pracę aby ją
    rzucił i poszedł do LO, ale znam trochę absolwentów rocznych szkół
    maturalnych i wiem co oni wiedzą (oczywiście jak wszędzie są wyjątki). Od 12
    lat z pewnymi przerwami łączę naukę z pracą i wiem, że matura w rok (jeszcze
    przy min 8 godz. pracy zawodowej dziennie) to przegięcie.