PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukujemy studentow z W-wy do pisania prac naukowych

  • 1. Data: 2003-03-25 22:12:14
    Temat: Poszukujemy studentow z W-wy do pisania prac naukowych
    Od: "www.referaty.pl" <r...@p...onet.pl>

    Tworcy serwisu www.referaty.pl poszukuja studentow do stalej wspolpracy przy
    pisaniu prac oferowanych przez serwis: referaty, prace zaliczeniowe,
    magisterskie, licencjackie, itd. w zakresie nauk ekonomicznych

    Warunki:
    a.. Miejsce zamieszkania: Warszawa,
    b.. Przynajmniej 3 rok studiów, najlepiej ekonomicznych, zarzadzanie,
    marketing itp.
    c.. Duza odpowiedzialność
    Oferujemy 4-5 złotych netto za strone referatu. 6-7 netto za strone pracy
    magisterskiej. (Times New Roman, 12, odstepy 1,5)

    Zgłoszenia prosimy kierować na adres: k...@r...pl
    lub telefonicznie: 504 155 825 <-- preferowane

  • 2. Data: 2003-03-25 22:39:05
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "www.referaty.pl" <r...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > wspolpracy przy pisaniu prac oferowanych przez serwis: referaty, prace
    > zaliczeniowe, magisterskie, licencjackie, itd. w zakresie nauk

    Czy nie za duzo smiecicie ? Nie ta grupa.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-03-25 23:09:34
    Od: "www.referaty.pl" <r...@p...onet.pl>

    oferujemy prace, to dosc wartosciowe smieci w tych czasach.
    Ramsey

    ..

  • 4. Data: 2003-03-25 23:13:26
    Od: "www.referaty.pl" <r...@p...onet.pl>

    aha co do osob krytykujacych nas za stawki jakie placimy. Prosze sie
    najpierw zastanowic ile placa za godzine pracy w McDOnaldzie *5,5brutto* a
    pozniej ile czasu zajmuje napisanie strony A4 w standardzie: 12, Times New
    Roman, odstepy 1,5. za 6 zł netto.
    Ramsey

  • 5. Data: 2003-03-26 00:00:10
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "www.referaty.pl" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > najpierw zastanowic ile placa za godzine pracy w McDOnaldzie *5,5brutto* a
    > pozniej ile czasu zajmuje napisanie strony A4 w standardzie: 12, Times New
    > Roman, odstepy 1,5. za 6 zł netto.

    Tak, Stephen King zgłosi się do was jutro. On też umie napisać stronę
    maszynopisu w kwadrans.

    Tomek Z.

  • 6. Data: 2003-03-26 00:36:49
    Od: "terrorysta" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > pozniej ile czasu zajmuje napisanie strony A4 w standardzie: 12, Times New

    Synku, wkurzasz mnie i to bardzo! Wiesz dlaczego? Czynia tak zawsze ludzie z
    jedna tylko falda na korze mozgowej. Ty plasisz 6 zet za PRZEPISANIE czy
    NAPISANIE 1 strony pracy magisterskiej?
    Jesli za przepisanie to zbyt wiele, jesli za napisanie to.. no wlasnie ta
    jedna tylko falda daje o sobie znac, takie wlasnie objawy.
    t.

  • 7. Data: 2003-03-26 02:51:00
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    www.referaty.pl napisał:

> [...]
    > pozniej ile czasu zajmuje napisanie strony A4 w standardzie: 12, Times New

    Jezeli pisze sie belkot albo przepisuje to moze i dobra stawka. Jezeli
    natomiast na napisanie strony pracy piszacy poswieca x godzin na
    poszukiwanie odpowiedniej literatury i zapoznanie sie z nia, to troche
    niska. I nie uwazam, ze student, ktory zna kilka fragmentow ksiazek jest
    odpowiednim materialem na piszacego.

    Flyer

  • 8. Data: 2003-03-26 06:17:39
    Od: "KK" <p...@g...pl>

> [...]
    > pozniej ile czasu zajmuje napisanie strony A4 w standardzie: 12, Times New

    Ty chyba jesteś nienormalny.

  • 9. Data: 2003-03-26 07:39:04
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

> [...]
    > pozniej ile czasu zajmuje napisanie strony A4 w standardzie: 12, Times New

    A poźniej Ci magistrowie od Was wygryzają z roboty uczciwych ludzi, bo są
    operatywniejsi i potrafią wszystko załatwić. A propos wiesz ile bierze
    lekarz prywatnie za wypisanie recepty lub zwolnienia? Wiesz ile czasu mu to
    zajmuje?

  • 10. Data: 2003-03-26 07:50:02
    Od: "qwertz" <d...@w...pl>

> [...]
    > pozniej ile czasu zajmuje napisanie strony A4 w standardzie: 12, Times New

    dziwne ze widzac ten mail zdecydowlbym sie na Maca.
    6 złotych to za przepisanie strony mozecie mi zaplacic, buhahahahahaha
    a netto placicie bo na lewo wszytsko jest.
    I ty o tym MacDonaldzie wspominasz na rozmowie kwalifikacyjnej??
    hahahahaha]