PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia się w KFC?

  • 1. Data: 2003-03-25 21:45:37
    Temat: Ile zarabia się w KFC?
    Od: "Damian Sz" <d...@w...pl>

    Zastanawiam się ile zarabia się w restauracjach typu KFC czy McDonald's.
    Oczywiście mam na myśli stanowiska typu kasjer/sprzedawca itp.

    Pozdrawiam,
    Damian

  • 2. Data: 2003-03-25 21:55:08
    Temat: Re: Ile zarabia się w KFC?
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Damian Sz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się ile zarabia się w restauracjach typu

    krajowe minimum. nie wiecej. za mnie jak tam robilem 2 lata temu to bylo
    5,05 na godzine, teraz pewnie z 10 groszy wiecej

  • 3. Data: 2003-03-25 21:58:34
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "przemo77" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    5,05 brutto oczywiscie

  • 4. Data: 2003-03-25 22:29:50
    Od: "KACZMAR" <m...@h...pl>

    Czołem.
    Jakies 4 miesiące temu pewna kasjerka z Telepizzy w Poznaniu zapewniała
    mnie że zarabia 500 zł pracując na jednej zmianie - raczej nic na to warto
    byloby sie, przynajmniej wg rzucać.
    A slyszałem też opinię że w McDonaldzie (przynajmniej w Zielonej Górze)
    wyzysk pracowników jest taki że łagry się chowają.

    Damian Sz <d...@w...pl> napisał(a) w artykule

  • 5. Data: 2003-03-26 12:21:32
    Temat: Odp: Ile zarabia się w KFC?
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik KACZMAR <m...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:01c2f31e$1dcae5c0$0400a8c0@default...
    > Czołem.
    > Jakies 4 miesiące temu pewna kasjerka z Telepizzy w Poznaniu zapewniała
    > mnie że zarabia 500 zł pracując na jednej zmianie -

    ale zapomniala pewnie dodac, ze 1000 z napiwkow jeszcze

  • 6. Data: 2003-03-26 12:53:09
    Od: "diti" <b...@d...agh.edu.pl>

    Nie wiem jak to jest w innych McDonalds'ach ale w Krakowie jest 3,60 PLN do
    ręki na początek (czyli 3 miesiące). Ale nie wydaje mi się żeby ktoś
    wytrzymał tam dłużej niz te właśnie 3 miesiące :)
    Poza tym nie ma tak , że ktoś ciągle siedzi na kasie czy w kuchni czy
    jeszcze co innego robi. Jeden dzień siedzi się na kasie , drugiego się smaży
    frytki a jeszcze innego dnia sprząta się kible :)
    A co do napiwków. Rzadko się coś takiego zdarza. Chyba że ktoś niezabraną
    resztę w wysokości 1 czy nawet 11 czy nawet 21 groszy uważa za napiwek :)
    Ale ciężko raczej z tego wyciągnąć drugą pensję :)

    pozdrawiam
    diti

  • 7. Data: 2003-03-26 13:42:17
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "diti" <b...@d...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > resztę w wysokości 1 czy nawet 11 czy nawet 21 groszy uważa za napiwek :)
    > Ale ciężko raczej z tego wyciągnąć drugą pensję :)

    nie wiem jak dlugo tam pracujesz, ale ja pracowalem ponad rok i zapewniam
    cie ze sa w Macu sposoby na zarobienie sobie nie tylko jednej ale nawet
    dwoch drugich pensji. Po 3 miesiacach pracy powinienes te sposoby poznac. Ja
    moge ci sie przyznac ze w sumie z pensja wyciagalem w Macu na stanowisku
    pracownika restauracji okolo 2 tys na miesiac.

  • 8. Data: 2003-03-26 15:17:41
    Od: "Kaczmar" <m...@h...pl>

    Nie sądzę znam jej szefa zmiany i by pewnie dostał szału tylko na myśl o
    takim czymś.
    Kasjer tam odpowiada nawet za braki w lodówkach i magazynie nie mówiąc już
    oczywiście o kasie.
    No chyba zebyś się zdecydował na tzw. "kuponowanie" - zarobek o szałowej
    wysokości 2 zł/ godz.
    Polega to na roznoszeniu reklam telepizzy w Poznaniu (oczywiście pod
    nadzorem kierownika zakładu).
    Te "kuponowanie" jest oczywiście normowane (jak w kołchozie), "przodownicy
    pracy" mają nawet szansę na "dalszą owocną współpracę" - a pozostającym w
    tyle się dziękuje.
    Reasumując, Nie dziękuję.

    Damian <x...@o...PoLand> napisał(a) w artykule
    <b5s6dn$r3b$2@news.onet.pl>...

  • 9. Data: 2003-03-26 18:16:37
    Od: "diti" <b...@d...agh.edu.pl>

    No to aż żal że musiałeś stamtąd odejść :) Mówię "odejść" , bo chyba nie
    wyrzucili Cię za to "dorabianie dwóch pensji" :) A może jednak ? :)

  • 10. Data: 2003-03-26 19:00:40
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > ale zapomniala pewnie dodac, ze 1000 z napiwkow jeszcze

    napiwki w telepizzy ?!!!!!!!!!
    ROTFL

    --
    pozdrawiam ja ....