PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co powiedzieć?-pilne

  • 1. Data: 2003-03-25 22:51:25
    Temat: Co powiedzieć?-pilne
    Od: "Bożena Moneta" <m...@N...gazeta.pl>

    sytuacja:
    Firma w której pracuję nie płaci wypłat od kilku miesięcy.
    szukam pracy. Trafiło się. Jestem na rozmowie kwalifikacyjnej. Pada pytanie
    od potencjalnego przyszłego pracodawcy: Dlaczego Pan chce odejść z firmy w
    której Pan aktualnie pracuje.
    Co powiedzieć.
    prawdę: Trochę nie ładnie źle mówić o firmie w której się pracowało
    półprawdę: Będą zachodzić w głowę po czyjej stronie leży wina
    nieprawdę: ale jaką?

  • 2. Data: 2003-03-25 22:54:24
    Temat: Re: Co powiedzieć?-pilne
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 25 Mar 2003 22:51:25 +0000 (UTC), "Bożena Moneta"
    <m...@N...gazeta.pl> zakodował:

    >prawdę:
    "Firma nie radzi sobie w dzisiejszej, trudnej sytuacji i nie widzę tam
    perspektyw dla siebie"
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-03-25 23:13:21
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > której Pan aktualnie pracuje.
    > Co powiedzieć.
    > prawdę: Trochę nie ładnie źle mówić o firmie w której się pracowało

    hmm dlaczego? co nieladnego?
    nieladnie to przekazywac nieweryfikowalne ploty.
    Fajnie mi sie pracuje tam gdzie pracuje, ale od paru miesiecy nie placa.
    A jesc trzeba.
    Zamiast zmyslac i narazac sie na to, ze przyszly pracodawca zauwazy,
    ze krecisz, i zacznie dociekac (albo zrezygnuje z Ciebie bez dociekania,
    bo po co mu nieudolny ;> kretacz...), lepiej powiedz po prostu prawde.

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2003-03-26 00:06:07
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Bożena Moneta" <m...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > prawdę: Trochę nie ładnie źle mówić o firmie w której się pracowało
    > półprawdę: Będą zachodzić w głowę po czyjej stronie leży wina

    ja bym powiedziala, ze firma jest na skraju bankructwa i nie wyplaca
    pensji od x czasu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-03-26 00:59:43
    Od: "Bożena Moneta" <m...@N...gazeta.pl>

    Kaizen <x...@c...sz> napisał(a):

    > Pięknego dnia Tue, 25 Mar 2003 22:51:25 +0000 (UTC), "Bożena Moneta"
    > <m...@N...gazeta.pl> zakodował:

    > "Firma nie radzi sobie w dzisiejszej, trudnej sytuacji i nie widzę tam
    > perspektyw dla siebie"
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
    > GG 2122; ICQ#: 64457775
    > e-mail Rot13 coded
    dziękuję za wszelkie odpowiedzi

  • 6. Data: 2003-03-26 07:25:21
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Bożena Moneta" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawdę: Trochę nie ładnie źle mówić o firmie w której się pracowało
    > półprawdę: Będą zachodzić w głowę po czyjej stronie leży wina

    Kiedyś był uniwersalny wytrych: "Osiągnąłem w tej firmie wszstko, co mogłem.
    Nie mam mozliwości dalszego rozwoju". Nie wie jednak, jak wygląda to teraz.

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 7. Data: 2003-03-26 09:47:18
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > której Pan aktualnie pracuje.
    > Co powiedzieć.
    > prawdę: Trochę nie ładnie źle mówić o firmie w której się pracowało
    [ciach]
    tylko i wylacznie.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 8. Data: 2003-03-26 11:57:18
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Jakub Zysnarski napisał:

    > Kiedyś był uniwersalny wytrych: "Osiągnąłem w tej firmie wszstko, co mogłem.
    > Nie mam mozliwości dalszego rozwoju". Nie wie jednak, jak wygląda to teraz.

    Uniwersalny to moze on i byl, ale w czesci przypadkow musial zakladac,
    ze rozmowca to kretyn i nie spyta - "a co takiego Pan osiagnal" - tutaj
    moja ulubiona odpowiedz z Monty Pythona (troche zmieniona) - "dostalem
    wreszcie wlasna szczotke do kibla!"

    Flyer