    From: "bogdan w" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukujem
    Date: Mon, 31 Mar 2003 15:19:48 +0200

    >>Wiesz - pracować musiał
    Użytkownik "asmira"

    No wiesz nie kazdy miał kase od rodziców żeby przez pare lat udawac ze sie
    chodzi do szkoły i mieć,,lepsze''swiadectwo jak ty uważasz , a sądze ze w
    dziennej szkole więcej czasu traci się na odczytanie samej listy obecności
    uczniów niż na samą naukę.A normalna nauka to to już temat dyskusyjny.Ty
    napewno po swojej szkole jesteś wybitnym poszukiwanym fachowcem.
    Pozdrowienia eksternista.