PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomysł na sklep lub usługi

  • 1. Data: 2002-12-19 20:02:13
    Temat: Pomysł na sklep lub usługi
    Od: "Piotr" <o...@e...pl>

    Mała miejscowość 800 tys mam lokal czym handlowa`````c?

  • 2. Data: 2002-12-20 07:41:43
    Temat: Re: Pomysł na sklep lub usługi
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    > Mała miejscowość 800 tys mam lokal czym handlowa`````c?

    Tym co ludzie kupią ;)

  • 3. Data: 2002-12-23 01:08:09
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > Mała miejscowość 800 tys mam lokal czym handlowa`````c?

    To jest mała miejscowość? :-)))

    A na czym się znasz? Czego brakuje (jest mało, albo jest kiepskie) w Twojej
    miejscowości?
    Tak ogólnie, to najbezpieczniej będzie spożywka, chemia, ciuchy.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-12-23 08:43:12
    Od: "Be" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tym co ludzie kupią ;)

    Nie zależnie od kryzysu ludzie zawsze beda robic trzy rzeczy: jesc, kochac
    sie i umierac ;-)
    Wybor branzy zalezy od Ciebie.

  • 5. Data: 2002-12-23 10:51:49
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Be nabazgrał(a) na pl.praca.dyskusje:

    > Nie zależnie od kryzysu ludzie zawsze beda robic trzy rzeczy:
    > jesc, kochac sie i umierac ;-)

    i chorowac....ale do tego trzebia miec wyksztalcenie (apteka)

    --
    Pozdrawiam z xnewsa ;-p))
    rafi