PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dobra praktyka produkcyjna - tworzenie

  • 1. Data: 2002-12-19 14:54:03
    Temat: Dobra praktyka produkcyjna - tworzenie
    Od: "Intruz" <z...@p...onet.pl>

    Jestem kontrolerem wewnętrznym - dyrektor zlecił mi napisanie dobrej
    praktyki produkcyjnej, poprzedni kontrolerzy nie robili tego. Czy z tego
    tytułu mogę rozmawiać o jakieś gratyfikacje finansowe dla mnie dodam iż
    pisze ją w domu poza godzinami pracy bo w pracy nie mam warunków.
    Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam
    Kaczka

  • 2. Data: 2002-12-21 08:34:00
    Temat: Re: Dobra praktyka produkcyjna - tworzenie
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Intruz" <z...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:atsml8$kul$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > tytułu mogę rozmawiać o jakieś gratyfikacje finansowe dla mnie dodam iż
    > pisze ją w domu poza godzinami pracy bo w pracy nie mam warunków.

    jesli po godzianch to należałoby poinformować pracodawcę , i ewetualnie
    ustalić ryczałt za wykonaną pracę lub liczyć nadgodziny .Lecz to wzytko
    zależy jaki to pracodawca.

    rafal