PracaGrupypl.praca.dyskusje › kfstudio/wawa - co to za firma?

  • 1. Data: 2002-12-19 16:52:22
    Temat: kfstudio/wawa - co to za firma?
    Od: c...@p...onet.pl

    Witam!

    Moze ktos wie, co to za firma? ktos tam pracowal? Pytam, bo kolesie/kolezanki z
    uporem godnym lepszej sprawy daja ogloszenia, ze szukaja grafikow. Analizowalem
    ostatnio oferty drobne z wyborczej z tego roku i oni pojawiaja co kilka
    tygodni. Sa chyba rekrdzistami jesli chodzi o to :) Tak sie rozrastaja,
    wywalaja grafikow po kilku tyg. pracy czy sa tak swietni, ze w tej glupiej
    wawie nie moga nikogo znalesc? hehehe

    pzdr

    corgan

    ps: szukam roboty ale mysle, ze z ww. powodow nie warto wysylac do nich maila.

  • 2. Data: 2002-12-20 00:30:27
    Temat: Re: kfstudio/wawa - co to za firma?
    Od: "flyer" <f...@N...gazeta.pl>

    c...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    >
    > corgan
    >
    > ps: szukam roboty ale mysle, ze z ww. powodow nie warto wysylac do nich maila.

    Popatrz Pani Kowalska jaki zbieg okolicznosci - tutaj jeden niezadowolony a na
    pl.praca.oferowana akuratnie oferta.

    Na stronie http://www.gazeta.pl w bazie ogloszen drobnych (wszystkich bez
    ograniczenia czasowego) - zadnego kf studio (kf - kilka ale nie te; kfstudio - 0);

    W google na grupach dyskusyjnych pl.praca.* - nic tylko dzisiejsze;

    Na ich stronie (http://www.kfstudio.com.pl/rekomendacje.html) u dolu nowiuski
    napis "KF Studio - copyright 2002";

    To jakis nowy sposob promocji firm?

    Flyer

  • 3. Data: 2002-12-20 17:11:49
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    0);

    > W google na grupach dyskusyjnych pl.praca.* - nic tylko dzisiejsze;

    Nie wiem, o co Ci chodzi... Sugerowanie "uwazajcie na te firme" ma byc forma
    promocji? ciekawe...

    Co do Wyborczej "Gazeta Praca" mialem na mysli jej wersje gazetowa. O ile wiem -
    nie wszystkie ogloszenia papierowe ukazuja sie na www. Mam w domu jej ostatnie
    numery od 2000 r. i ostatnio mialem czas aby to odkurzyc i przegladac. Wiec
    jesli co kilka tygodni pojawia sie ogloszenie od firmy, ze szuka osoby na dane
    stanowisko (w tym przpadku grafika) to dla mnie jest to mocno podejrzane.
    Ogloszenie tej firmy (konkretnie KF studio) ukazalo sie rowniez w dzisiejszych
    niusach pl.praca.oferowana. Nie mam nic wspolnego z ta firma poza tym, ze
    kiedys wyslalem im cwoje cv, ale widocznie jestem cienki bolek..

    A teraz mam ich gleboko w d... Od 1 stycznia zaczynam prace :) nie dosc ze
    spoko platna to jeszcze bardzo interesujaca.

    pzdr i zycze wesolych swiat

    corgan