PracaGrupypl.praca.dyskusje › ważność podpisu własnoręcznego

  • 1. Data: 2002-12-19 20:47:40
    Temat: ważność podpisu własnoręcznego
    Od: "asturn" <d...@m...elka.pw.edu.pl>

    czy jest absolutnie zawsze do rozpoznania czy to jest podpis konkretnej
    osoby?
    czy mozliwe jest aby ktos podpisal sie a grafolog (czy ktos tam kto tym sie
    zajmuje)
    nie rozpoznal ze to jest podpis tej osoby????
    najlepiej gdyby ktos poparl swoja wiedze jakimis dokumentami
    z gory dzieki za odpowiedz
    asturn

  • 2. Data: 2002-12-20 08:00:08
    Temat: Re: ważność podpisu własnoręcznego
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "asturn" <d...@m...elka.pw.edu.pl> wrote in message
> [...]
    > zajmuje)
    > nie rozpoznal ze to jest podpis tej osoby????
    > najlepiej gdyby ktos poparl swoja wiedze jakimis dokumentami

    Dokumentow ci nie podam, ale o ile mi wiadomo podpis jest jak odcisk palca -
    stad jego waga na dokumentach. Jesli grafolog sie walnie, to drugi poprawi,
    zreszta szansa na to jest nikla - to sie min. bada jakas aparatura itp.
    /p

  • 3. Data: 2002-12-20 11:37:34
    Od: "asturn" <d...@m...elka.pw.edu.pl>

> [...]
    poprawi,
    > zreszta szansa na to jest nikla - to sie min. bada jakas aparatura itp.

    a jesli bym sie bardzo staral to czy mozna oszukac grafologa???

  • 4. Data: 2002-12-20 12:07:03
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > palca -
    > poprawi,
    >
    > a jesli bym sie bardzo staral to czy mozna oszukac grafologa???

    Teoretycznie jest to mozliwe, ale badanie to pozniej wykaze, jesli ktos to
    podda w watpliwosc. O ile mi wiadomo to bardzo trudne.

  • 5. Data: 2002-12-25 08:09:41
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "asturn" <d...@m...elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

    > a jesli bym sie bardzo staral to czy mozna oszukac grafologa???

    O to chodzi zeby sie nie dalo - wiec jest to b. trudne. Teoretycznie mozna
    pisac pismem technicznym ale i z tego da sie wyciagnac niektore informacje -
    i tez ciezko to nazwac podpisem :>

    --
    l...@s...pl