PracaGrupypl.praca.dyskusje › Policja ...

  • 21. Data: 2003-07-22 18:20:01
    Temat: Re: Policja ...
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > I jeszcze co? Połowę z tego co zarabiam (jeśli nie więcej) oddaje
    > na to państwo i jeszcze mało?

    Więcej, chyba że kombinujesz jak koń pod górę.
    Przecietny obywatel oddaje 70-80 % w różnych podatkach i opłatach.

    > Jeszcze mam darowizny dawać na nowe
    > limuzyny dla politykierów, czy może na kolejny cyrk pod nazwą
    > komisja śledcza?

    Za ten cyrk akurat warto zapłacić.

    > Wniosek powinien być inny: niech ci którzy
    > rządzą umiejętnie gospodarują pieniędzmi

    Ci, którzy zrądzą nie potrafią i nie chcą tego zrobić - rządzą, bo takie
    jest życzenie większości głosujących.

    > i płacą policjantom
    > więcej. Ale w tym kraju to niemożliwe.

    W każdym jest to możliwe, w naszym też. U podstaw ogólnie pojętej
    Ameryki leży właśnie takie przekonanie - gdyby w naszym pięknym kraju
    było powszechniejsze, to frekwencja wyborcza byłaby nieco większa -
    wtedy jednak moglibyśmy mieć pretensje wyłącznie do siebie.

    Dzisiaj przydybałem misia, co znajomego pracodawcę wydymał na 20k EUR -
    sądzisz, że będzie głosował na prawych mądrych i uczciwych, czy takich,
    co "potrafią" i wiedzą, jak "załatwić" i "ustawić się"?

    Pzdr: Dogbert

  • 22. Data: 2003-07-23 06:28:07
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > Mistrzu, napisałeś 1,2 _miliarda_. Więc zdecydowanie uważam, że się
    mylisz :>

    Semantyka.

  • 23. Data: 2003-07-23 07:52:32
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    steer <s...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Semantyka.

    1. Tnij cytaty.
    2. Nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz.
    3. Plonk warning.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10369 dzień życia, sprawność

  • 24. Data: 2003-07-23 15:40:32
    Od: g...@p...onet.pl

    > mylisz :>
    > >

    > Semantyka.

    skoro dla Szanownego Kolegi roznica 3 rzedow wielkosci to semantyka, to nie mam
    wiecej pytan...

    pozdrawiam,

    glos

  • 25. Data: 2017-06-21 18:14:35
    Od: kima msp <A...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 lipca 2003 18:04:56 UTC+2 użytkownik Agnieszka napisał:
    > Chciałabym pracować w policji albo straży miejskiej, ale nie wiem jakie
    > trzeba spełnić warunki.
    > Byłam w wojewódzkiej komendzie, ale tam nawet nie wpuszczono mnie do działu
    > kadr, lecz poinformowano, że nie ma naboru do policji

    Droga Policjo Google ktos mi sie ciągle wkrada na kąto na Youtobe na konto kima msp i
    mi zmienia nazwe na: Gówniara MSP , Przestań Nagrywac do Jasnej Kurwy opisu już nie
    napisze bo jest jeszcze gorszy prosze zrupcie coś z nim!;(