PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy warto w dzisiejszych czasach robic doktorat

  • 1. Data: 2003-07-20 19:54:26
    Temat: czy warto w dzisiejszych czasach robic doktorat
    Od: "Biwciu" <b...@w...pl>

    Skonczylem studia o kierunku Elektrnika i Telekomunikacja.
    Jak myslicie lepiej wyjde jak bede szukal powaznej pracy czy jak bede robil
    doktrorat i pracowal dorywczo ?

  • 2. Data: 2003-07-20 20:02:01
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Biwciu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Skonczylem studia o kierunku Elektrnika i Telekomunikacja.
    > Jak myslicie lepiej wyjde jak bede szukal powaznej pracy czy jak bede
    robil
    > doktrorat i pracowal dorywczo ?

    Sam powinieneś lepiej wiedzieć, ale skoro nie wiesz to lepiej słuchaj opinii
    tylko ludzi którzy siedzą w branży (od kilku lat). I tak właściwie nie
    wiadomo co jest dla ciebie "lepszym wyjściem".
    Pozd

  • 3. Data: 2003-07-20 20:34:14
    Od: l...@p...onet.pl

    pracę możesz stracić, a doktoratu nikt Ci nie odbierze

    pozdr

    :::M:::

  • 4. Data: 2003-07-20 20:56:37
    Od: w <n...@d...sie>

    Dnia 2003-07-20 22:34, Użytkownik l...@p...onet.pl napisał:
    > pracę możesz stracić, a doktoratu nikt Ci nie odbierze

    no i będzie miał dr. przed nazwiskiem

  • 5. Data: 2003-07-20 21:51:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    w wrote:
    > no i będzie miał dr. przed nazwiskiem

    Doktorat obecnie robi sie po to zeby zostac na uczelni, albo co
    najmniej miec stolek w zarzadzie ;)
    W opcjach posrednich do niczego ic sie nie przyda, najwyzej moze
    przeszkodzic. A ze troche sie go robi i trzeba posiwecic troche
    czasu - zastanow sie czy warto.
    Jesli ma to byc przechowalnia na lepsze czasy - to nie wiem czy nie
    lepiej pojsc na jakis podyplomowe.

  • 6. Data: 2003-07-20 21:56:13
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > no i będzie miał dr. przed nazwiskiem

    Tylko ze bez kropki:))

    Aga

  • 7. Data: 2003-07-20 21:59:28
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > W opcjach posrednich do niczego ic sie nie przyda, najwyzej moze
    > przeszkodzic.

    Ale przeciez nie musisz sie przyznawac, ze masz:))
    A idzie moda na doktoraty i za kilka lat moze sie okazac, ze ludzie z dr to
    nowa elita. Wiec moze warto sie poswiecic?

    Poza tym szukanie powaznej pracy moze zajac Ci wiecej czasu niz napisanie
    doktoratu:))

    Aga

  • 8. Data: 2003-07-20 22:38:09
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:
    > Doktorat obecnie robi sie po to zeby zostac na uczelni, albo co
    > najmniej miec stolek w zarzadzie ;)

    Dobry żart tynfa wart? :) Stołek chyba z nadania politycznego,
    bo tych wszystkich doktorantów co to na doktorat uciekają
    przed a) wojskiem b) bezrobociem to już widzę w tych zarządach.
    A praktyka zawodowa gdzie?

    > Jesli ma to byc przechowalnia na lepsze czasy - to nie wiem czy nie
    > lepiej pojsc na jakis podyplomowe.

    Oczywiście, że lepiej.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10367 dzień życia, sprawność

  • 9. Data: 2003-07-21 03:28:14
    Od: "db501" <d...@t...net>

    Warto miec ale czy warto robic to trudno powiedziec biorac pod uwage ze
    wymaga sporo czasu a obecni doktoranci i tak najczesciej robia to co
    technicy. Jesli juz chcesz poswiecic tyle energii i czasu na doktorat to
    doktorat na przyklad w USA byl by znacznie bardziej znaczacy niz doktorat w
    Polsce.

  • 10. Data: 2003-07-21 06:55:49
    Od: "Kamil Krzaczek" <k...@o...pl>

    Czy wy zycia nie znacie ?
    Moi kumple poszkli na doktorat i mieli racje.
    Kilka godzinek tygodniowy a w kieszen 700 zl.
    Gdzie znajdziecie lepsza prace ?